Ik verblijf op het ogenblk in Agra en ik wil verder door Rajastan reizen.
Waar kan ik het beste 3 of 5 dagen op een mooie kameel safari?
en hoe organiseer ik dat het beste wat low budget
Je kan Agar contacteren email: agarkhuri@yahoo.com of bellen op 09829198978 hij kan je komen halen in Jaisalmer. Vrienden trokken met hem 1 nacht de woestijn in en betaalden 1200Rp/pp incl heerlijk avondmaal in het dorp op zijn binnenplaats, ontbijt en douche bij terugkeer. Hij heeft zijin eigen tent en matras+dekens. Er was ook een dans en muziekvertoning nogal toeristisch die je altijd kan skippen. Agar is jong zet zich ten volle in, helpt ook als vrijwilliger bij de bouw van een schooltje, hij behoort tot de ‘krijgers’ is hier fier op en vertelt er graag over als je interesse hebt. Hij organiseert ook meeerdaagse tochten.
riet
Tja, of een mooie kameel en low budget samen gaat weet ik niet. Er zijn voldoende plaatsen waar je op een kameel kunt rijden. Bedenk wel dat als je echt low budget gaat je ook low budget krijgt! Ik weet niet wat je bedoelt met low budget voor een kamelentocht? Wat ik wel weet is dat je goed moet bespreken wat je krijgt voor de prijs die gevraagd wordt. Waar wil je eigenlijk gaan rijden?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?