Delhi airport

• ruud

zo zie je maar dat eea subjectief is….. Ineke M schreef:

>

> Nee, dat was niet alles! De overlast die hier veroorzaakt

> werd was werkelijk buiten proporties. Gelukkig is het nu weer

> allemaal in orde.

>

> Ineke

• Rob

Ruud,

Je leest dit prikbord niet goed.

Rob

• KeesS

Ik verheug me er echt op om in oktober weer te gaan. We hebben daar droeve ellende meegemaakt op IGA. Uren en uren in de rij(en) gestaan, terwijl er maar een paar security ports waren. Nee het begon buiten al, dan was je nog niet eens binnen. Maar ik ben benieuwd. Wie is er na 11 september nog geweest?

• ruud

misschien kun je me even helpen. Je bezit wellicht wat meer wijsheid.

• Ineke M

Denk dat Rob er op doelt dat jij mijn reactie vergelijkt met de jouwe. Misschien dat jij net na de ergste periode bent geweest en ik er midden in. Mijn opmerking dat het een grote ellende was is m.i. niet subjectief, maar een objectieve beoordeling:

- 45 min. gewacht vóór ik het vliegveld binnen was

- heel erg lang voor de X-ray (die het begaf, daarna weer op nieuw eindeloos gewacht) geen idee meer hoe lang, maar het heeft toaal zeker 1 uur geduurd.

- bij de balies ging het gelukkig snel

- voor de douane meer dan 1 uur gestaan. Een oudere man was flauwgevalen (airco werkte niet en het was bloedheet). Niemand die zich om hem bekommerde van de staff, alleen toeristen.

- dan denk je dat je er bent….., maar nee hoor, toen weer meer dan 2 uur in de rij gestaan voor de security.

Heb er dus bijna 5 uur over gedaan. Alle vliegtuigen hadden die nacht 2 á 3 uur vertraging. Gelukkig is dat achter de rug! In aug, was ik super snel overal door.

Ineke

• ruud

ah, dan heb je zeker je portie gehad. Onze enige overlast was beperkt tot een lange rij bij de de douane. Wrong time….. wrong place….

• theo

:D:D:D, Erik!

• erik

Tuurlijk, je moete en beetje lol houden in het leven, dan is zo'n chaos veel beter te overleven dan wanneer je gaat lopen mekkeren, toch? :)

• theo

Absoluut, ik ken die toestanden maar al te goed, vermakelijk, heerlijk voor mooie/sterke verhalen.

Doch op een of anderen manier vond ik het op andere luchthavens (busstations e.d) prettig en op Delhi niet. Commanderend vrouwlijk personeel aldaar, ik kan slecht tegen, 't zal aan mij liggen. :D:D:D

Dus reis ik lekker via Dubai ('t nieuwe Manhattan maar dan mooier) of Bahrein, of Abu Dhabi verder Azië in. Wel zo prettig.

• erik

Ja, ik vlieg via Qatar naar Kathmandu en vind het ook niet erg dat ik Delhi oversla…..