Delhi airport

• R

Beste mensen,

Over een week reizen wij naar India. Een tijdje geleden had ik gelezen dat er werkzaamheden werden uitgevoerd op Delhi airport.

Kan iemand mij vertellen of dit enig vertraging betekent als wij aankomen of niet.

Graag wat informatie.

vr.gr.

R

• theo

Er is altijd wel wat in Delhi, maar mensen helpen je wel als er iets is, tactvol blijven vragen helpt.

Waar je precies op doelt, weet ik helaas niet.

Overigens, dit vliegveld mijd ik zoveel mogelijk, dat zegt wel iets.

Suc6, T

• Ger

Ben op 17 augustus vanaf Delhi teruggevlogen.

Was ook een beetje beducht voor de vele waarschuwingen op dit forum maar heb van niets hinder ondervonden op de luchthaven.

Er wordt wel gewerkt maar er is ook al veel klaar.

• Shirley de Munnik

Als je aankomt merk je er helemaal niets van. Bij vertrek alleen als je door de douane gaat, maar het valt reuze mee. De hal met inceckbalies is al klaar en mooi geworden.

• Ash

De vertrekzaal is inderdaad mooie geworden. Er zijn genoeg incheck, immigratie en security check balies nu. Ik ben op 12 sept gevlogen. Rond 2010 krijgt New Delhi een nieuwe terminal.

• Rob

Theo,

Tijdens het begin van de verbouwing was het bij vertrek een grote chaos op het vliegveld, zo is mij verteld.

Als eerste waren alle bordjes verwijderd, waardoor niemand wist waar ze heen moesten.

Er liep een hele kudde menselijke wegwijzers rond die iedereen een andere kant op wees, omdat ze zelf ook niets wisten.

Dat schijnt allemaal allang voorbij te zijn.

Rob

• erik

Jammer, altijd erg leuk voor het dagboek, zulke dingen :)

• Ineke M

Ook bij vertrek merk je er niets meer van. Heel mooi geworden!!

Ineke

• ruud

Als ik de geluiden voorheen op dit forum hoorde dacht ik dat het één grote teringzooi zou zijn. Niets van dat alles. Gewoon een vliegveld waar wordt geklusd. Zo zijn er talloze van op de wereld. Waar geklusd wordt heb je een beetje overlast ….. dat was alles.

• Ineke M

Nee, dat was niet alles! De overlast die hier veroorzaakt werd was werkelijk buiten proporties. Gelukkig is het nu weer allemaal in orde.

Ineke