Hey Marielle ,
Hihihihi, we zijn dus inderdaad 40ers (2 koppels) die het voor het eerst gaan back packen , we zijn al goed thuis in Sri Lanka ( we hebben daar een huis) , maar zijn nog nooit naar India geweest .
We hebben al heel wat reisverslegen gelezen van mensen die Zuid India aangedaan hebben en het ene verhaal is het andere niet , vandaar onze schrik een beetje om dit echt helemaal alleen te doen , maar als jij zegt dat dit inderdaad zou moeten lukken dan wil ik eigenlijk heel erg graag jou versie ervan horen .
Ons plan is eigenlijk om van Brussel (wij zijn Belgen die een restaurant hebben in Brugge) naar Trivandrum te vliegen en daarna cape Comorin (Land's end ) aan te doen , daarna naar Madurai , Coimbatore , Mysore , Ooty (met het treintje) , Cochin , Allepey (houseboat ) , Varkala en daarna terug naar Trivandrum , dit op ongeveer 20 dagen .
Hoelang geleden ben jij in India geweest en heb je er enig idee van hoeveel geld we nodig hebben zonder vlucht om daar te spenderen ?
We hebben gedacht aan hotels van drie à vier sterren dit gelet op het feit dat we niet zo gek zijn van allerhande beestjes in ons bed .
Vele groetjes en tot hoors
Sophie , Thierry , Daniel en Steve .
marielle schreef:
>
> Hallo Sophie, ik weet niet of je perse met taxi wilt reizen,
> maar het zuiden is ontzettend makkelijk met openbaar vervoer
> te doen. Veel leuker, goedkoper. Je maakt het leven wat meer
> mee, in plaats van achter een raampje de Indiase natuur te
> bekijken. Maar goed, misschien heb je er een duidelijke reden
> voor, dan moet je het gewoon doen natuurlijk, maar als
> ‘groentje’ de reden is, zou ik voor openbaar vervoer gaan.
> Als je nog wat wilt vragen, ik ben er dus geweest, dus laat
> maar horen. Marielle