Indian Visa Service

• David

Ben in september ook bij Indian Viisa Service geweest. Het was blijkbaar een rustige dag, want de gehele aanvraagprocedure verliep als een tierelier, zowel ‘s ochtends als ’s middags. Geen probleem dus. O ja: als je geen werk hebt moet je nog even een “recent” bankafschrift met wat euro's erop meenemen. Wat recent is en hoeveel euro's je moet kunnen laten zien, is niemand feitelijk bekend… 1.000,- is in ieder geval genoeg…

• Cali

Vorige maand bij de visaservice visum opgehaald. Inderdaad voor half twaalf brengen en na 5 uur ophalen. En goed controleren of het klopt, bij mij was mijn naam verkeerd gespeld, en dan moeten ze het dus de dag erna laten corrigeren. En als je niet in de buurt woont, aangetekend terugsturen (en dat mag je dan lekker weer zelf betalen, daar houdt de flexibiliteit en vriendelijkheid op). Je kunt onder geen beding bij de ambassade zelf terecht voor een visum (las ik in een van de eerdere berichten nog dat dat de vraag zou zijn, dat kan dus niet) Als alles soepel verloopt heb je voor 65 euro pp op een halve dag een visum geregeld, als je naar den haag rijdt. Stuur je het op, komen de kosten voor het aangetekend versturen en terugsturen erbij en duurt een dag of vier. Al met al best snel dus.