hoi
ik zit te twijfelen of ik mijn mobiel nu wel of niet mee zal nemen voor de 4 maanden dat ik daar india ga, kan ik daar dan zo´n sim kaartje kopen voor in mijn tel? wat raden jullie mij aan?
bedankt alvast
Hallo Sylvia,
Zeker meenemen!! In India een simkaart kopen en je kan goedkoop bellen én bent bereikbaar. Ik weet niet waar je heen gaat in india, maar wel opletten dat de sim overal werkt. Een paar jaar geleden had ik een simkaart gekocht in Pushkar, die in Delhi niet werkte. Niet zo handig dus!
Ineke
Zeker geen nederlandse SIM gebruiken. Het is super duur. Bijna 1 Eur/min.
Je kunt een SIM kaart kopen voor Rs. 100 ( zonder beltegoed). Je hebt dan een legitimatie kopie en pasfoto nodig. Je moet ook beltegoed apart bijkopen bijv. voor Rs. 1000.
Je kunt een mobiel gebruiken ( roaming ) overal in India als je een pre-paid/of abonnoment hebt. Airtel heeft grootste bereik in bijna alled deelstaten. Reliance is ook goed. Je hebt Vodafone….. wel bekende naam maar niet heel goed bereik in India. Het bellen naar NL met Indiaase nummer is echt goedkoop.
Je kunt een telefoontoestel meenemen of gewoon kopen in India. De prijzen vanaf Rs. 1000 … India is de grootste markt voor Nokia in de hele wereld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?