Darjeeling

• Kristel

Wie is er onlangs nog in Darjeeling geweest ? Is het er rustig of zijn er nog regelmatig onlusten ?Zelf kan ik met geen enkel hotel in contact komen , ze reageren niet op mijn mails.

In Juni kreeg ik nog bericht dat er geen toeristen werden toegelaten voor trekkingen te maken.

• marielle

oh??? Ik vertrek over een paar weken richting Darjeeling, hoop dat het meevalt dan. Wist sowieso niet dat er iets speelt daar, dacht meer richting noordoosten….Wanneer ga jij?

• Kristel

Wij zijn er normaal half november , half juli heeft ons een trekkingsbureau gemaild

dat er nog vele politieke onlusten waren en de toeristen moesten Darjeeling verlaten.Hij wou toen zelfs geen trekking regelen.Van iemand anders heb ik toen ook vernomen dat de hotels leeg waren , vandaar dat er ook niemand reageerde op onze mails.

Enkele weken geleden heb ik nog een poging gewaagd om hotels te mailen , maar weer geen antwoord.

Heb jij een hotel gereserveerd ? zo ja welk ?

• marielle

heb niks gereserveerd, doe dat ook nooit. Zie het daar wel. Maar goeie tip om 't in de gaten te houden dus…

• madelief

Hoi!

Ik ga ook in november naar Darjeeling. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat het daar onrustig was. Zijn er mensen die er onlangs geweest zijn en er wat meer over kunnen zeggen?

Bedankt!

Madelief