Goed betaalbaar hotel Delhi gezocht

• Ineke

Twee dagen is niet veel natuurlijk. Ik denk dat je wel een jaar nodig hebt om Delhi te zien.

Het ligt er aan waar je van houdt natuurlijk. Wil je leuk shoppen dan is de Main Bazar, dichtbij Grand Godwin, heel leuk. Sadar Bazar, ook in de buurt. Honderden winkeltjes.

Een prachtig tempelcomplex, Akshardam, is zeker de moeite waard. De gedenkplaats waar Mahatma Ghandi gecremeerd is.

In het hotel kunnen ze ook een sight seeing tour voor je regelen. De taxi komt voor en rijdt je overal naar toe.

Veel plezier!!

http://shanti.web-log.nl

Is mijn web-log. Klik daar op de categorie Goa 2007-2008, daar vind je ook wel iets over Delhi en ook in het foto album.

• Gerard

Beste Ineke,

Dank voor je nuttige tips en adviezen. Voor alle duidelijkheid op de site van het Goldwin hotel…Bedoel je dan de link van Hotel Grand Godwin, of die andere de link naar Hotel Godwin Deluxe?? Kamers zien er wat mij betreft beiden goed uit alleen de tarieven verschillen nogal.

• Ineke

Wij logeerden in Grand Godwin, Arakashan Road.

e-mail: grand_godwin@yahoo.com

Succes!!

• erik

Ja, met zo weinig tijd zou ik ook een tour via het hotel laten regelen. Ieder zijn smaak wat hij wil zien, ik vind het huis van Indira interessant voor een korte stop, mocht altijd graag rondhangen bij de Qutab Minar maar sinds er een hek om de pilaar staat is dat iets minder. Verder zijn er tempels, oude monumenten etc. in overvloed. Lees een gidsje door en kies dan een route voor de dag met je chauffeur.

Het observatorium, Jantar mantar, vlakbij Janpath is ook een apart en fotogeniek plekje! En afsluiten met een hapje of drankje bij het United Coffee House om even te ervaren hoe het was in de oude Britse tijd, altijd leuk.

• Shirley de Munnik

Het toilet museum is wel apart…..staat ook een mooie statue van Ghandi

• Ineke

Leuk!! Zo krijg ik ook weer tips. We zijn van 15 t/m 27 oktober in Delhi voor diverse dingen en willen dan ook meteen weer dingen gaan bekijken.

Ook Jaipur en Varanassi staan nog op het programma.

• marianne001

grand park inn . super schoon . 200 meter lopen naar een heel goed( indian )restaurant. wat mij betreft.. zeer goed hotel,

• Ted

Ook namens mij bedankt voor de nuttige tips:-), wij gaan in januari weer naar Delhi. Hebben jullie nog goede tips voor een hotel in Varanasi?

Alvast bedankt,

Ted.