goedkope tickets

• annelies

Beste Danu,

Dat is te gemakkelijk Danu. Probeer verantwoordelijk te zijn voor je eigen opmerkingen en je niet te verschuilen achter algemeenheden als “te goed ingeburgerd zijn”.

Zonder jouw vaak vervelende antwoorden aan mensen die een vraag stellen wordt het een stuk gezelliger en informatiever op dit prikbord.

En voor jou wordt het ook veel leuker als je een bijdrage levert waar mensen iets aan hebben lijkt me.

Vriendelijke groet,

Annelies

• Rob

Annelies,

Danu is al tijden (jaren?) een beetje afgeknapt op dit prikbord.

Iedere keer dezelfde vragen, daar heeft ze geen zin meer aan.

Op zich begrijp ik dat wel.

Maar niets van aantrekken, die inburgeringsopmerkingen van Danu.

Die zijn ook iedere keer weer hetzelfde.

Rob

• Karel

Boek al 9 jaar bij Seva reizen. Prima en vriendelijk reisbureau. De tarieven

zijn de laatste jaren altijd beter dan de tarieven op cheaptickets.nl (vorig

jaar ongeveer 75 euro goedkoper)

• Sundri

Zouden ze bij Seva “omgekeerde” tickets in Roepies boeken (b.v. door het koppelen van twee enkele reizen), die wij dan weer in euros betalen? Als je direct bij JetAirways boekt, zijn de prijzen van India naar Belgie en terug (in Roepies) ook altijd lager, maar dat werkt voor de consument zelf alleen als je van en naar India reist. Als je naar die prijzen kijkt, scheelt dat zo'n 100 euro.

• Ted

Heb deze week geboekt via atp.nl voor januari vanaf Brussel met swissair voor 2 personen heen naar Delhi en terug vanaf Bombay voor 1104 euro totaal. Toch ook niet te duur!!!

• Karel

Vertrek van Brussel is inderdaad goedkoper. Ik heb ook overwogen om van

Brussel te vertrekken maar als de vlucht 's ochtends vroeg vertrekt lukt het mij

niet om er op tijd te zijn met openbaar vervoer. Komt er weer een

hotelovernachting bij dus dan is het voor mij ongeveer net zo duur om vanuit

Amsterdam te vertrekken.

• Sundri

Als je in het zuiden van NL woont, is Brussel qua afstand sowieso gunstiger. Op tijd zijn met OV is voor mij niet mogelijk, niet naar Amsterdam en niet naar Brussel. Dus moet ik altijd vervoer regelen c.q. iemand mij laten wegbrengen. En als dat echt niet lukt, dan maar een nachtje doorbrengen op de luchthaven.

• Vinod

Wellicht dat www.ercoreizen.nl een optie is.

Mijn (Hindoestaanse)familie maakt tot hun grote tevredenheid al vele jaren gebruik van hun diensten.