goedkope tickets

• annelies

Hallo,

Heeft iemand tips voor goedkope tickets naar Mumbai of Delhi in januari 2009. Wij hebben zelf tickets voor 400 euro met Finnair in november. Mijn dochter wil met haar gezinnetje in januari maar wij kunnen geen aanbiedingen vinden. Niet teveel overstappen en te lange wachttijden ivm peuter die meegaat.

Groet,

Annelies

• danu

hmhmhm hoe luidt die spreekwoord ook alweer precies ??

had iets te maken met : eerste rij, 3 dubbeltjes??? ;-) ;-)

ga het eens anders bekijken. in india reizen ook peuters, die uren lang “oncomfortable”moeten reizen.

waarom zou een “nederlandse”peuter dat dan niet kunnen??

gewoon goed rusten voor / tijdens en na de reis.

• annelies

Dat was de vraag niet. De vraag was of iemand tips heeft voor goedkope tickets naar Mumbai of Delhi in januari 2009.

• Ineke

Neem eens contact op met Dhr. Singh, zie site hier onder.

http://www.agstravel.com/

Prima ervaring mee.

• surya

ik ook goede eraringen met hun. boek altijd via hen.

• josine

connections , rechtstreekse vlucht Brussel Delhi 499 euro.

Zie op www.connections.be

• kees maas

Boek ook meestal bij AGS heet nu AMMANTRAVEL.

Vlieg in nov weer met SWISS weg tot eind mrt.30 kg bagage,plaatsen geboekt en een maal vrij veranderen van vluchtdatum bij terugkomst

www.swiss.com of agstravel.com

andere optie sevaindiareizen in Reek.Ook goed

gr kees

• danu

ik had de vraag wel begrepen hoor.

maar soms vraag ik mij weleens af, wat moeten toch al die “zeurende”nederlanders in godsnaam naar india toe, blijf gewoon lekker thuis.

nederland is mooi land hoor.

de mensen die naar india gaan, moeten wel flexibel zijn.

• annelies

Wij gaan al 12 jaar een tot twee keer per jaar naar India. Wij hebben daar een project voor straatkinderen

http://members.home.nl/nav-jeevan

Je zou niet zo snel conclusies moeten trekken en ongevraagd met je morele praatjes moeten komen als mensen een vraag stellen op dit prikbord.

• danu

Ach ik kan er niks aan doen, ik heb me te goed ingeburgerd, denk ik. ;-) ;-)