Bedankt ,

• carine

Beste prikborders,

Bij deze wens ik jullie te danken voor de tips en de hulp die ik goed heb kunnen gebruiken bij mijn eerste bezoek aan India.

Intussen ben ik ( helaas ) terug van die indrukwekkend land. Voor diegene die ook nog met een klein hart aan het voorbereiden zijn voor een eerste bezoek aan dit land , neem alle tips mee die hier op het prikbord te lezen zijn, laat je angsten die te lezen zijn in bepaalde reisboeken niet over je de baas worden. Geniet met gezond verstand. Zelf taste ik helemaal in het duister over de afstanden die per trein moesten afgelegd worden, deze heb ik als een rijke ervaring mogen beleven. Tijdens mijn reis heb ik een blog gemaakt voor het thuisfront :

www.carineinindia.blogspot.com

dank voor alles carine

• erik

Fijn dat het goed bevallen is! Ik heb stukje van je blog bekeken, Betwa Cottages ligt er nog steeds mooi bij :)

• Paul Broekman

Hoi je blog bekeken, mooi gemaakt. De text zou mi wat leuker en interessanter kunnen, b.v. hoe laat iemand opstaat is niet zo interessant, (feitjes) anekdotes wel! Maar oke, hij ziet er mooi uit met van elke dag een foto.

In het station van Jhansi hangt een schiderij dat niet iedereen opvalt (hoewel het minstens drie bij vier meter groot is!) van de Rani van Jhansi die ten strijde trekt. Een niet alleen voor India ongewoon schilderij met een half ontblootte strijdende vrouw, de mamazone in volle glorie!