Hallo allemaal. Het is alweer een tijd geleden dat ik geregeld op dit forum te vinden was. 1,5 jaar geleden ofzo. In de tussentijd twee keer een maand naar india geweest. Voor mij en mijn vriendin is dat een hele bevrijdende ervaring geweest. We hebben besloten om voor een jaar of twee nederland te laten voor wat het is. Huis verkopen, de wereld in en we zien wel waar de reis eindigd< ooit eindigd?> De wereld in houdt voor ONS in dat we niet al te veel geld hebben en dus hier en daar dus ook aan de bak zullen moeten. Inkomsten verwerven in india lijkt me erg moeilijk. We reizen ook nog naar andere landen waar we dan weer wat geld kunnen verdienen om bv weer een tijd in india te kunnen doorbrengen met vrijwuilligerswerketc. Onze insteek is om met name in peru en voor langeretijd in india niet als toerist rond te reizen, maar wat meer op 1 plek te blijven en het e. of a. te gaan doen. En zo meer in een andere samenleving te leven, te leren kennen .Ik vroeg mij af of mensen ervaring hebben met het regelen van een app. Hut ofzo..? Wij zijn niet zo op luxe en hoeven niet perse in een stad of grote plaats. Het liefst wel aan de westkust ergens karnataka/ kerala/ goa.
Is er iemand met tips? Die ons op weg kan helpen? Ieand die een idee heeft over prijzen? Iemand met goeie ideeen?
Groetjes sander