taxi

• H.Merx

Aan allen mensen die op taxi gereageerd hebben Bedankt!! voor de reactie/s

Ik heb de nodige informatie om met een taxi van Mumbai naar Goa te gaan.

Wij H.Merx 74 Jaar en mijn vrouw Ellie 72 jaar gaan 2 maanden januari en februari Naar Goa Voor de derde keer en dit maal hebben we besloten om,

niet meer via een reis bueau te gaan maar alles op internet te zoeken.

We hebben een vlucht geboekt van Amsterdam naar india en ook een huis,

gehuurd aan het strand in Calangute Bedankt GR Fam;Merx

• erik

Dan heb ik maar 1 wens over: dat jullie een geweldige reis gaan maken!

• Dalimij

Dag meneer Merx. Ik lees altijd mee op dit prikbord en nu reageer ik maar eens. Wat leuk dat u dit gaat doen!

Mag ik u vragen wat voor huis u gehuurd heeft? Groot ,klein, vrijstaand ?En hoe ziet de lokatie eruit? Gaat u beiden daar zelf ‘huishouden’ of neemt u mensen aan om te koken etc?

Inderdaad ;via internet is van alles te vinden en te regelen. Lekker wanneer hier in Nederland de kachels snorren zitten u en uw vrouw te genieten van strand en zee. Groot gelijk! Veel plezier en vertel eens wanneer u weer thuis bent hoe het u beiden bevallen is.

• H.Merx

Beste mensen nog wat informatie over het huis wat ik gehuurd heeft in

calancute is een vrij huis met alles er op en er aan twee slaapkamers

badkamer woonkamer eetkamer keuken de vrouw van de eigenaar Felipe Fernandes kookt

voor ons op verzoek maar we zullen zeker ook veel op het strand eten

Ik heb het huis gevonden op de Goa site waar hotels en huisen worden

aangeboden En genieten doe ik nu al Als ik terug ben zal ik nog wat informatie ,

geven Gr; Fam Merx

• Ineke

Hallo,

Met belangstelling volg ik de berichten.

Jullie verblijven in Calangute, maar dat is toch nog vrij groot en bijna iedereen heet daar Fernandes, al dan niet met een s of z op het einde. Dus blijf ik nog een beetje nieuwsgierig waar het huis ongeveer staat.

Wij verblijven de laatste paar jaar in een vrij huis in Candolim, dat ligt tegen Calangute aan. Eigenaar heet Fernandes……………

Huis met kamer, eetkamer, 2 slaapkamers, grote keuken met oven, bijkeuken met wasmachine en douche en toilet. Moeten wel zelf koken maar mijn man heeft als grote hobby koken dus dat zit helemaal goed.

Wie weet komen we elkaar daar nog een keer tegen. We gaan vaak naar Calangute een terrasje pikken omdat het er zo'n geweldige zalige chaos is.

Veel plezier met de voorbereidingen.

• H.Merx

beste Ineke het huis is naast het hotel Paradise Village.

Ik betaal 700 honderd euro voor twee maanden.Voor het huis.

We zijn 2 jaar geleden in dat hotel geweest maar dat was een afgang

Van daar de keuze voor een huis

Heb ook via de de geschillen commisie in den Haag ruim 800 euro terug gehad

We gaan nu voor de 4 keer We hebben veel gereisd haast alle continenten

Maar India is super Het is dat ik 5 kleinkinderen en 1 achterkleinkind heb

Anders zou ik het wel weten Groeten Herman en Ellie Merx

• Rob

Beste Herman,

Ik had nog niet gereageerd, was een paar dagen weg.

(naar Maastricht en Aken, ook leuk, maar off topic)

Ik begrijp werkelijk niet waarom je die hele rit (Mumbai > Calangute) met een taxi wilt doen.

Waarom neem je niet een binnenlandse vlucht?

Of maak anders wat stops met overnachtingen onderweg bij de minder bekende plaatsen.

Rob