taxi

• H.Merx

Wie o wie kan mij vertellen wat een taxi kost van mombay naar goa

• erik

Rond de 6000 roepie (iets meer dan 90 euro).

• H.Merx

Vriendelijk bedankt op naar Mumbai

• erik

goeie reis :)

• wim

Hallo

Ik ga in januari naar Mumbai en wil dan door naar Goa. Ik las met interesse het bericht en de prijs voor een taxi. Weet je ook hoe lang de taxi er in principe over rijdt? En heb je een adres voor het huren van de taxi.

Wim

• Tom

mag ik of-topic vragen wat het nut van een taxi is, lijkt me zeer omslachtig,

terwijl je voor pakweg 45 euro ook kan vliegen

• Anita

Haha, Tom, dat dacht ik ook, maar dat is per persoon en misschien zijn ze wel met zijn vieren en gewend met taxi te reizen……anders was de trein ook een mogelijkheid.

• erik

En je kunt onderweg natuurlijk een stuk India willen zien, Puna bezoeken etc……

En Wim, ik heb gegoogled en zo die prijzen gevonden, met een beetje zoeken kom je ook taxibedrijven tegen.

• Anita

mahabaleshwar is ook fantastisch. het kan inderdaad met de taxi, maar ook met openbaar vervoer. de taxi zal dan moeten wachten, als je die plaatsen wilt bezoeken, maar de prijs zal hoger worden.

• erik

Al wordt doie taxi dan nog wta duurder? Er zijn ook mensen die bij een avondje stappen in Nederland 100 euro uitgeven, of in een kostuum van Oger van 600 euro rondlopen. In roepies en in dat land is zo'n taxi misschien duur, maar omgerekend…….