reigagentschap in india

• franklin

We (3 volwassen belgen) zijn van plan om volgend jaar in maart een rondreis te maken in Rajasthan (3 weken) om vervolgens een weekje uit te rusten in Goa.

We hebben een bijzonder aantrekkelijk voorstel gehad van een maatschappij in India. Die vragen natuurlijk een voorschot op de boekingen. Vermits het om een respectabel bedrag gaat wil ik wat zekerheid.

Heeft iemand reeds gereisd met onderstaand reisbureau ?

INCREDIBLE REAL INDIA TOURS & TRAVELS PVT. LTD

C-162, Bharat Marg, Hanuman Nagar, Vaishali, Jaipur, Rajasthan, INDIA – 302021

North India – Tel:- 0091-141-2245655, Fax:- 0091-141-4014969, Mobile:- 0091-9351154969

Zo ja, wat waren de ervaringen ?

• erik

http://www.incrediblerealindia.com/

Even een linkje voor het gemak. In ken ze niet maar ze zijn lid van Trust Earned Travel (een soort keurmerk) en bestaan al sinds 1992. Dat zit dus wel goed. Mijn ervaringen met andere bureaus in India is dat ze perfect maatwerk leveren en echt alles doen om je een goede vakantie te bezorgen

• Jeanine

Hoi,

Geen ervaring, maar wij hebben ook een offerte van hun gehad die zeer aantrekkelijk is. Hebben jullie al besloten om met ze in zee te gaan? Wij (2 zussen) willen in januari/februari 3 weken door India gaan reizen. Wij zijn nog steeds bezig met ons te orienteren, maar Real india lijkt een goede kans te gaan maken

groet,

Jeanine

• franklin

jeanine, bedankt vr je reactie,

wij zijn haast zeker om in maart nr india te reizen en beroep te doen op deze maatschappij. Ishet mogelijk om jullie offerte door te sturen zodat we kunnen vergelijken ?

dank u!

• franklin

mijn mailadres: franklin.hindrickx@telenet.be

• Inge

Ook geen ervaring met hun maar me wel aan het orienteren voor een rondreis volgend jaar naar India met 4 personen.

Vind hun site er wel erg goed uitzien, en heb op de vakantie beurs ook een prachtige folder meegenomen van Icrediable India,was volgens mij ook van dat reisbureau maar zeker weten doe ik het niet!

Je kan ook je eigen rondreis samenstellen, met/zonder chauffeur ect, lijkt me allemaal erg flexibel en ook een voordeel: zij zitten in het land zelf en zullen ook wel de beste prijzen kunnen regelen! franklin schreef:

>

> We (3 volwassen belgen) zijn van plan om volgend jaar in

> maart een rondreis te maken in Rajasthan (3 weken) om

> vervolgens een weekje uit te rusten in Goa.

>

> We hebben een bijzonder aantrekkelijk voorstel gehad van een

> maatschappij in India. Die vragen natuurlijk een voorschot op

> de boekingen. Vermits het om een respectabel bedrag gaat wil

> ik wat zekerheid.

>

> Heeft iemand reeds gereisd met onderstaand reisbureau ?

>

> INCREDIBLE REAL INDIA TOURS & TRAVELS PVT. LTD

> C-162, Bharat Marg, Hanuman Nagar, Vaishali, Jaipur,

> Rajasthan, INDIA – 302021

> North India – Tel:- 0091-141-2245655, Fax:- 0091-141-4014969,

> Mobile:- 0091-9351154969

>

> Zo ja, wat waren de ervaringen ?

• Albert

www.tours-packages-india.com

Super goeie ervaringen mee!

• Albert

Even de naam van het onderwerp gecorrigeerd.

• franklin

Bedankt,

Hebben ondertussen al wat meer zekerheid dankzij jullie antwoorden

• lieve

hi albert

ik las dat je een reisagentschap kan aanbevelen in india.

Wat was jou ervaring daar ? Ken je de naam van je chauffeur nog ? Evt zijn mailadres. In welke regio reisde je, hoelang, welke prijs betaalde je per dag per auto+chauffeur (benzine, overnachting chauffeur etc inbegrepen) ?

Wij zoeken een chauffeur om een trip van 2 weken vanaf Chennai naar het zuiden te reizen.

Bedankt voor je hulp

Lieve