Ook dit is India

• Anita

Ik vond dit gewoon een bijzonder bericht, ik had het eerlijk gezegd niet verwacht in India, zeker niet van arme mensen die er zoveel voor overhebben. Eerder denk je dat dit bij rijke mensen zou kunnen voorkomen, die nog geen kinderen hebben.

Zo blijft India je verrassen. Ik heb wel twijfels hoe die kinderen nog voor hun ouders kunnen zorgen, ze moeten eerst groot worden en dat afgezet tegen de gemiddelde leeftijd in India (hoewel hier ook grote verschillen in zijn).

Ik vind het niet negatief, het is nieuws.

Maar er zijn inderdaad mensen die India alleen maar verheerlijken, en dan nog niet onder hun eigen naam.

• Khan

Ik loof een prijs uit voor de eerste persoon die mij de originele bron voor dit bericht kan leveren ;-)

• Tom

Is anders een goeie krant hoor, lekker veel plaatjes

• Anita

ja, een plaatje erbij van het echtpaar, hihi.

maar ik heb meer kranten betrapt op onwaarheden.

destijds na de aanslag van 11-09, waren volgens de kranten ‘alle nederlanders pakistan uit’. en ik wist dat een bepaalde groep er nog zat, vastzat in gilgit tot een ticket was geregeld…….

sindsdien neem ik de kranten ook met een korreltje zout.

• Rene

Mooiste bericht over India ooit, in mijn ogen althans. Is alweer een tijdje terug, tijdens het presidentschap van Bill Clinton. Clinton had een ‘first cat’ die India' heette. Ik las in de Hindustan Times dat er in New Delhi een demonstratie was gehouden tegen een kat India noemen, want Indiërs zijn geen katten, Indiërs zijn tijgers!

Fantastisch dat er zulke demonstraties gehouden worden, en dat dit voluit in de krant staat!