bus tussen chennai en mahabalipuram

• leen

hoi

ik ga in ocktober naar zuid india ik heb een binnenlandse vlucht van mumbai

naar chennai en ik wil direct naar mahabalipuram kan ik dat direct van het airport doen of moet ik eerst naar de centrale busplaats in de stad

weet er ook iemand ook een leuk hotel/guesthouse in mahabalipuram

• bert

je moet eerst met de tuktuk naar de kustweg, die naar Mamalapuram gaat.

er zijn veel guesthouses in Mamalapuram.

bert

• Sundri

Neem dan de riksja naar Madya Kalash. Daar vandaan gaat een bus naar Mahabalipuram. Maar eigenlijk raad ik je aan om gewoon een taxi te nemen. Die kost circa Rs 800; met de hogere benzineprijzen zou dat nu wel iets duurder kunnen zijn.

Inderdaad zijn er in Mahabalipuram veel guesthouses. Kijk gewoon even zelf rond. Het is geen grote plaats. In de Othavadai street en Othavadai Cross street zijn er diverse te vinden.

• Sundri

Neem dan de riksja naar Madya Kalash. Daar vandaan gaat een bus naar Mahabalipuram. Maar eigenlijk raad ik je aan om gewoon een taxi te nemen. Die kost circa Rs 800; met de hogere benzineprijzen zou dat nu wel iets duurder kunnen zijn.

Inderdaad zijn er in Mahabalipuram veel guesthouses. Kijk gewoon even zelf rond. Het is geen grote plaats. In de Othavadai street en Othavadai Cross street zijn er diverse te vinden.

• Sundri

Sorry, ik heb het verkeerd gezegd: je moet nog ietsje verder met je riksja: neem de riksja naar Tirwan Mayur busstand. (bij Madya Kalash stap je uit vanaf Mahabalipuram en je stapt op de bus bij Tirwan Mayur busstand).