Zoek en gij zult vinden. Kijk bij Kras reizen of Fox reizen. Wel lijkt te passen.
hier zijn maar weinig indiërs hoor, 93 % is gewoon nederlands (met heel veel india ervaring). en 2 handjes vol indiërs, waaronder ik.
Maar beste vriend, weleens gehoord van INTERGREREN. oftewel AANPASSEN.
bereid jezelf goed voor, lees boeken, ga zoeken op internet. en zelf inlezen. de feiten bedoel ik dan.
Het komt nu een beetje over als, ik doe het voor mijn vriendin. maar het liefst wil ik niet naar dat verre / vreemden / rare land. india.
eigenlijk heb je ook wel gelijk hoor, india is de meeste vreemde / rare / gekke land in de wereld. en daar wil jij dus naar toe . hahahaha. good luck mate/ break a leg. ;-)
maar gelukkig kan je daar wenden tot 1000-en goden, om hulp te vragen voor als je bang bent. ALLAH, GOD, BOEDDHA, en de vele 1000 andere goden van de hindoes en andere religies.
vergeet de hollanders, en meng je tussen de indiërs als je daar bent.
veel plezier en sterkte gewenst
Begrijp ons niet verkeerd….
We houden heel veel verschillende landen waar wij heen willen en reizen.
Dat is een van ons grootste hobby.
India is voor mij zo nieuw en anders.
Hier kwam ik ook informeren of India wel veilig genoeg is om ons tweeén te respecteren als Nederlandse buitenlanders.
Ik las ook onlangs dat de Indieërs ( incl. personeel ) de vrouwelijke toeristen hebben aangerand en verkracht in de badplaatsen of stranden. De geld uit de kluizen stelen door de personeel.
Lijkt ons wel eng ….
Daarom zoeken we gewoon naar de goede bevestiging van 3-4 sterrenhotel aan de zeestrand, waar je ook nabij de stad kan bewonderen. Ik hoef niet alleen met Hollanders, maar ook Engelsen, Finsen, Duitsers….ach maakt dat niets uit.
Sir Lanka lijkt me hartstikke mooi, maar veilig ???
Gr. Lanny
oei wat eng allemaal lanny………………… ga maar naar sri lanka, daar ontploffen alleen maar bommetjes………. maar vast niet in jouw sterretjes hotel.
er jatten ook geen mensen 's nachts de spullen uit je kamertje hoor……. als je maar wakker blijft, dan kun je ze zien en ze tegenhouden.
uit welk land of ei kom je eigenlijk?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?