Vliegticket voor € 600,--

• namaste

Misschien een tip voor andere of toekomstige India gangers;

Ik ga eind november weer naar Mumbai en vertrek daar eind februari (van zaterdag tot zaterdag). Via vliegtarieven.nl heb ik een ticket gekocht voor nog geen € 600,– incl. tax met Finnair. Ook zijn er vluchten naar Delhi te boeken voor datzelfde tarief. Dat lijkt me een zeer goede deal toch?

Ook al duurt het nog lang voordat ik ga, met alle vragen en antwoorden in dit forum ben ik al aardig in de vakantie stemming aan het raken! Dus ga zo door!

namaste

• Ineke M

Is een hele goede deal, maar het kan nog beter (zonder flauw te willen doen!).

Ik heb voor aug. een ticket van € 850. Dat is voor het eerst dat ik zoveel betaal. Maar,…..vorige week heeft mijn man 2 tickets geboekt bij Finnair voor € 395,- per ticket!!!!! Dat is voor de periode 29 oktober tot 17 nov.

Ben nu aan het kijken voor jan./febr., maar zo goedkoop krijg ik ze vast niet meer!

Alvast veel plezier met de ‘voorpret’.

Ineke

• richard

wij gaan ook met finnair van 7 okt tot 13 nov voor slechts €809,- het ticket was €41 ,- de rest is tax hihihi geboekt bij atp-online groet richard

• arend

€ 520 januari 2009 vanaf Brussel….

• namaste

Het blijkt maar weer dat er soms hele speciale en goedkope tarieven te verkrijgen zijn om naar India af te reizen. Het tarief waarvoor ik geboekt heb krijg ik nu niet meer te zien, sterker nog heel Finnair lijkt te zijn verdenen bij vliegtarieven.nl. Dus ik ben blij dat ik al geboekt heb. Wel kreeg ik bericht dat ik in Helsinki niet 5 uur maar 2 uur hoef te wachten op de aansluitende vlucht, dus dat is mooi mee genomen.

Dus van mijn goedkope tip hebben jullie ongeveer 24 uur kunnen genieten, ik hoop dat eventuele andere tips wat langer stand houden ;)

namaste

• Marielle

sterker, ik heb zojuist een ticket naar Delhi geboekt voor 380, ook bij Finnair, aanbieding.

• KeesS

Tje, dat is nog goedkoper dan wat ik geboekt heb. Of is dit zonder tax?KeesS

• marielle

all inclusive, ik schrok er ook van! 24 uur trein daarna richting Sikkim neem ik er dan maar bij….;-) (overigens, ook een geweldige belevenis, dus mij hoor je niet klagen)

• roy

klopt ,

mijn broer betaalde ook 380 all via Finnair richting India.

hij gaat wel in oktober naar toe.

• KeesS

Nou volgens mij ben jij de koploper! Mooi he?