Boeken domestic flights

• Tom

Dat kan ook, maar vol=vol.

Je betaald niets extra, zoals Ger stelt.

• Karen

Ik heb een binnenlandse vlucht geboekt bij MakeMytrip.com voor 8 oktober heen en terug 12 november, enige wat je nodig hebt is inderdaad een Indiaas telefoonnummer. Ik heb gewoon het telefoonnummer van een goede vriend in India te gebruikt, was geen probleem voor hem. Vervolgens moet je bij het betalen aangeven dat je een buitenlandse kaart gebruikt. Bevestiging en e-ticket is inmiddels binnen en de betaling is afgeschreven van mijn creditcard.

groet,

Karen

• Thomas

Dus als ik een willekeurig Indiaas telefoonnummer invoer zou ik eindelijk kunnen boeken via makemytrip.com?!….

• Karen

Eh ja Thomas dat zou denk ik kunnen, maar hou er wel rekening mee dat degenen van wie dat nummer daadwerkelijk is ook een bevestiging krijgt van de boeking! Dus wel wat handiger als je diegene even vraagt of hij/zij geen bezwaar heeft dat je dit doet.

• Thomas Kat

Nou ja, dan houdt het verhaal voor mij hier dan toch op. Ik heb tot op heden nog geen Indaase vrienden gemaakt waar ik een telefoonnummer van heb.

In ieder geval zijn we er volgens mij nu wel uit hoe ‘makemytrip’ werkbaar valt te krijgen…

• Sundri

Misschien kun je een vast nummer van een (je) hotel of guesthouse invoeren. Daar kunnen ze geen sms naar sturen.