binnenlandsevlucht hoelang vantevoren boeken?

• Rianne

hallo

wij willen van calcutta na goa vliegen rond 15 augustus, maar weten niet of het dan lekker weer is (schijnt niet leuk te zijn als het slecht weer is). we willen pas in india beslissen, kunnen we dan nog begin augustus een binnenlandse vlucht boeken? of is dit veel duurder dan??

alvast bedankts

• Niels

Hoi,

Zelf boek ik meestal pas een uur voordat het vliegtuig vertrekt en dan het liefst bij de desk van de luchtvaartmaatschappij zelf (Indian Air, Air India, Jet Arways).

Als je trouwens door bijvoorbeeld de moesson door vertraging van een binnenlandse vlucht de verbindingsvlucht naar Europa mist (had ik vorige week) kun je met een zgn. ‘delay-certificate’ van de maatschappij van de vertraagde vlucht zonder extra kosten een ‘re-booking’ doen voor de vlucht naar Europa.

Augustus? Dan is het nog aardig nat. Goa is het beste in December, Januari, Februari.

• Rianne

bedankt niels

wij zagen alleen vluchten die duurder waren dan 100 euro van calcutta na goa,

kan dat goedkoper??

• Tom

Gezien de afstand, meer dan 2000 km, is iets meer dan 100 euro niet duur.

Even uit me hoofd is calcutta bombay tegen de 70 euro, en bombay goa tegen de 50 euro als je het los zou kopen.

• Niels

Euro 110,- a 120,- is de normale prijs voor zo'n vlucht Rianne.

Goede reis!

Niels.

• Sharon Beharie

Hoi ik ben Sharon ik zou zeggen boek je binnenlandse vlucht in india zelf,want

dan kom je goedkoper uit.Hier betaal je meestal de dubbele prijs ervan.

Je zou naar een reisbureau kunnen toestappen en daar bespreken.

Wat ik zelf heb ervaren dat je naar een paar reisbureau of de vlieg maatschappijen naar toe moet gaan en

moet vergelijken wat goedkoper is. Het scheeld met geld als je een groepje

heb of zelfs met z`n tween ook. Ik hoop dat je vraag is beantwoord.

Goa is leuk en mooie stranden heeft goa en er is ook een bazzar

op zaterdag avond. Je zou ook met de boot kunnen rondvaren en daar zelf

kunnen dineren. Vriendelijke groeten van Sharon