Binnenlandse vlucht

• Sundri

“Zacht landen” in India lijkt me onmogelijk. De allereerste keer dat ik in India kwam, was alles zeer vreemd, maar ik voelde me direct thuis en werd ter plekke “verliefd” op dit land. (En denk nou niet dat ik de ellende er niet zie; je moet wel blind zijn om dat niet te zien).

Veel later, toen ik India al goed kende (voor zover dat mogelijk is), nam ik een familielid mee naar India. Die vond het zooooo overweldigend en in veel opzichten “verschrikkelijk” en komt echt noooooit meer terug naar India.

Vermoedelijk hangt het volkomen van je karakter af hoe je dat land vindt. Of wellicht van je vorige leven in India :D.

• Khan

Thomas Kat schreef:

>

> Die site is volgens mij alleen voor Indiers. Misschien moet

> ik er maar gewoon op vertrouwen, zoals hierboven reeds

> gememoreerd, dat er plek voldoende is en het in principe op

> locatie valt te regelen. Ik had alleen graag deze keer iets

> meer vooraf willen plannen ivm het feit dat ik nu voor het

> eerst met mijn gezinnetje ga en het voor hun de eerste keer

> is en ik ze graag een beetje ‘zacht’ wil laten landen in

> India.

En lekker ouderwets langs de reisagent in Nederland langs gaan? Heb je dat al geprobeerd?

• KeesS

Vliegwinkel.nl/ cheaptickets.nl? Succes. keesS

• Ger

Bedoel je dat Yatra.com alleen voor Indiase mensen is?

• Thomas

Dat dacht ik van wel.

• Ger

Heb ze gemaild gisteren 16 juni en had binnen 12 uur een reactie waarin ze bevestigen dat het mogelijk is te boeken met een buitenlandse MasterCard

• arend

Ik heb een maand geleden een vlucht geboekt bij jet met de mastercard. Dat ging goed.

Wat wel gek is dat er prijsverschil is. Ik heb de vlucht geboekt op mijn werk. Daar kwam een prijs uit van circa 75 Euro. (de prijs werd getoond in Roepie).

Thuis heb ik voor dezelfde vlucht een fake boeking gedaan, en die prijs kwam 30 Euro hoger uit. (er werd een extra post opgevoerd voor de booking, en de totaalprijs werd getoond in Euro).

Wie het snapt mag het zeggen…..

• marcel

Vanmorgen nog geboekt met Makemytrip. accepteert mastercard zonder probleem, overigens met de website van deccan lukte dit niet.

• Thomas

Ik begrijp het niet. Bij mij lukt het nog steeds niet…Doe ik iets verkeerd?

• Ger

Gisteren ook 2 keer geprobeerd met MasterCard. Doch aan het einde krijg ik de mededeling dat er een fout is opgetreden. Dus lukt mij ook niet.

Heb ze gemaild en krijg meteen antwoord met verzoek mijn gegevens van de creditcard te geven zodat ze het kunnen ‘simuleren’

Ik vertrouw dit echter niet of ????