direkte vlucht naar GOA

• m.visser

Het is me vorig jaar gelukt om met air berlin en bel air met een e-ticket te vliegen wat een hoop geld scheelde.Ben benieuwd of dat dit jaar weer aangeboden word.Wie zou me er wat van kunnen vertellen

• Anita

Boekte je dan via Bel Air een ticket bij Air Berlin? En hebben zij nu nog geen schema?

Ik wist alleen van Arkefly, dat die daarheen ging, maar twijfel zelfs of ze het wel gecontinueerd hebben, afgelopen jaar.

Ben benieuwd waar/hoe je boekte, maar blijkbaar kun je het momenteel ook niet vinden?

• Sundri

Afgelopen jaar vloog Arkefly niet op Goa. Ze hadden het jaar ervoor te veel lege stoelen. Stuurden dan soms kleine vliegtuigen, die een tussenlanding moesten maken om te tanken. Dat leidde tot veel vertraging. Is niet mijn eigen ervaring, maar dat hoorde ik van een Nederlandse toerist in Goa.

• PeterB

Condor vliegt vanaf Frankfurt tussen 08-10-2008 en 16-04-2009 rechtstreeks naar Goa.

op de terugweg een stop in Dubai

www.condor.com

Niet echt goedkoop lijkt mij

• Anita

Nee, dan kun je beter een voordelig ticket naar Mumbai zoeken en daarvandaan met Spicejet o.i.d. doorvliegen naar Goa.