Kosten 2 weken India

• renske

Kan iemand mij vertellen hoeveel je kwijt bent voor 2 weken door India reizen? Ik ga iemand opzoeken, dus begin in Mumbai, ga dan richting Puttaparthi en weer terug. Op hoeveel kan ik ongeveer rekenen voor 2 weken, mid-range klasse is ok.

• p.rospere

Hoe smaakt een banaan??

• p.rospere

Ben weer te snel geweest met mijn reactie, ik wist dus niet wat Puttaparthi was dus ff gekekn op google zie ik allemaal foto's van onze meester goochelaar en “kindervriend” verschijenen, shame on you, als je naar die viespeuk gaat!! Kom maar op met je reacties!!!

• erik

Het kan natuurlijk zo zijn dat Renske iemand gaat opzoeken, een vriend of vriendin, die bij Sai Baba verblijft…… daar hoeft ze zich echt niet voor te schamen.

En Renske, koop/leen een reisgids zoals de Lonely Planet en je kunt zo teruglezen wat je per dag kwijt bent aan eten, hotels, retourtje Bombay-Puttaparthi etc.

• Shirley de Munnik

uhhhhhhhhhh….naar banaan???

• renske

hahaha nee hoor, ik ben niet van plan om daar precies heen te gaan, ik ga die RICHTING op. dat dat ff duidelijk is :-)

• p.rospere

Hi shirley, dat schreef ik om dat niemand op de wereld de smaak van iets kan omschrijven of zo uitleggen, zodat ik weet hoe een banaan smaakt, en dat is het zelfde met de vraag van Renske hoeveel kost 2 weken India, hier kan niemand een zinnig antwoord op geven. Renske, hoeveel kosten 2 weken india en reizen naar Puttaparthi? Ik denk dat je het met 200 euro redt maar je kan er ook met gemak 10000 euro van maken!!

• Rob

Renske,

Het ligt er naturlijk aan, maar als richtlijn het volgende;

Hotels: 10 euro per dag

Maaltijden: 5 euro per dag

Openbaar vervoer: zeer goedkoop

Goedkoper / duurder kan ook.

Rob

• renske

Dank je wel Rob, daar heb ik iig wat aan!! Gr. Renske