voor kirsten...

• Harry

zeg jij niks, soms lijkt het hier wel een solo prikbord.

Zie het volgende lijntje: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=746&i=36882&t=36882

• Anita

Hoi Kirsten,

Het is bijzonder zoals je het uitlegt. Ik heb met die vriendin wel jaren geleden een islam cursus gedaan, maar helaas was er geen schriftelijke info. De Marokkaanse meneer die de cursus gaf, beloofde op mijn verzoek info na te sturen, maar dat moet hij nu nog steeds doen, ja ja………..

Zelf ga ik al jarenlang met een Turkse man om, we laten elkaar erg vrij. Ik reis bijvoorbeeld alleen terwijl hij thuisblijft. Alleen hij is geen ‘echte’ moslim, alleen van geboorte, hij drinkt alcohol en gaat 1x per jaar naar de moskee (net zoals sommige mensen met kerst naar de kerk gaan, gewoonte ofzo, of met de rest van de familie mee). Ik ben dan ook erg geëmancipeerd en doe veel zelf, ook omdat hij niet zoveel interesses heeft.

Maar ik kan me er echt niets bij voorstellen dat ik moslima zou worden, met of zonder (moslim) man.

• Rob

Harry,

Vreemd voorbeeld.

Je moet mij niet verwijten dat anderen niet reageren.

Rob

• Rob

Anita,

Je moet religie niet verwarren met land van herkomst.

Zelf ben ik Nederlands Hervormd en gedoopt.

Voor mijn ouders had dat blijkbaar waarde.

Voor mijzelf niet.

Als kind mocht/moest ik mee naar de kerstmis.

Vond het alleen maar erg koud in de kerk.

Rob

• p.rospere

Hey Rob, ik begrijp je vaker niet, mischien komt het dat jij uit groningen, zeg maar het nederlandse kashmir komt,en ik uit zuid limburg het nederlandse tamil nadu kom. :):):) te grote culturele verschillen, zal voortaan een beetje milder zijn, en een beetje begrijpender lezen.

De groeten

• Shirley de Munnik

hahaha leuke vergelijking…dan kom ik uit Goa ongeveer….

• p.rospere

Laat mij raden,brabant of zeeland?

• Kirsten

Ik dacht aan Scheveningen

• Shirley de Munnik

Kirsten is warm, ok meer richting Maharashtra dan…

• Sundri

Zeeland is meer zoiets als Kerala :)