Mount Abu

• Cécile

Is er iemand die binnenkort naar Mount Abu gaat? Misschien een rare vraag maar het is als volgt. Vorig jaar september zijn wij in Mount Abu geweest en hebben daar een zigeunermeisje leren kennen. We hadden beloofd de foto's die we van haar gemaakt hadden naar haar op te sturen. We zouden de foto's naar de eigenaar van de kamer sturen waar wij verbleven en hij zou ze aan haar geven als hij haar zag (ze kwam daar dagelijks langs dus dat zou geen probleem moeten zijn). We hebben de foto's ook opgestuurd en we hebben nog per e-mail contact gehad met de eigenaar van onze kamer maar hij deelde ons mee dat hij haar nooit meer had gezien en dat hij de foto's uiteindelijk maar aan andere zigeunerkinderen had gegeven. Uit de hele manier van zijn schrijven heb ik grote twijfels of het waar is dat hij haar nooit meer heeft gezien. Ook omdat hij toen al eigenlijk niets van haar wilde weten en het niets vond dat wij met haar “bevriend” waren. Hij stemde in met ons verzoek de foto's naar hem te sturen (zij heeft geen adres!) omdat wij zijn kamer huurden. Hij zal daar ook wel zijn redenen voor hebben maar ik vind het gewoon zo ontzettend jammer dat zij de foto's nooit heeft gekregen. Ik moet heel vaak aan haar denken en baal er dan echt van dat ze de foto's (+ kaart uit Nederland + haarspeldjes als aardigheidje en ter herinnering) haar niet hebben bereikt. Wie o wie gaat er naar Mount Abu en wil de foto's meenemen (het zijn er maar een paar) en kijken of hij/zij die kleine meid daar ziet! Het zou naar mijn mening heel goed kunnen want het is maar een dorp en ze had zo haar vaste plekjes!

Ik hoor het wel.

• Marc

Beste Cécile

Ik ga in Julie naar Mount Abu, en wil gerust deze foto s afleveren.

Misschien kan je nog wat aanwijzingen geven,en hoe was je verblijf in Mount Abu?

Vriendelijke groeten,

Marc