tandarts

• Arend

Ben in Udaipur naar de tandarts geweest, en een kroon laten zetten: € 47.

• erik

Dat kost hier 550 euro (ik heb een tijdje terug mijn 13e gekregen. Pfoe, van dat verschil kan ik heel lang door India reizen, 6500 euro…..

• Tru

Ik ben in Rishikesh naar het Dental Hospital & university geweest, omdat ik al een paar dagen flinke pijn had in mijn hoektand. Op de foto bleek niets zichtbaar, 2 dagen later kreeg ik oorontsteking. Schijnbaar was mijn pijn een voorbode hiervan.

Ik was ook wel een beetje blij dat er niets hoefde te gebeuren.. Indiase style van schoon (verpakkingen worden op de grond gegooid, materiaal wordt uit een grote schaal gepakt en na gebruik weer terug gelegd enz.) en dat voor een universiteit!!

• erik

Kan ook voorhoofdsholte ontsteking zijn geweest, dat voel je (ik wel althans) meteen in je gebit.

Ik heb een abces gehad in mijn bovenkaak, in Kathmandu. de tandartsen in de ziekenhuizen waar ik toen kwam, daar werd ik niet vrolijk van….. En toen ik mijn tandarts thuis vertelde wat er aan de hand was en hoe het er daar toe ging zei hij ook nog: “O, leuk” :(:)

• KeesS

Tja die tandartsen in India. Enige tijd geleden stond hier een geweldige foto van een “tandarts”, kan deze echter nergens meer vinden. Iemand anders?

• kees m

Hierbij nogmaals reaktie op tandarts:

Alle flauwe grappen en negatieve berichten ten spijt:

De tandartsen zijn in de regel goed tot zeer goed, met de modernste apparatuur.

Natuurlijk zijn er ook evenals HIER koekebakkers bij met alle gevolgen van dien.

Uit eigen ervaring :verschillende kronen laten zetten,mijn vroew brug laten maken,verschillende vrienden en kennisen

idem dito waaronder ook een drietal met implantaten.En ZEER belangrijk Kosten vele malen onder het nederlandse

nivo.

Waar ik het nu over heb : betreft GOA m.n. Calangute en Candolim

Dus weg met de onzin over slechte Tandartsen en primitieve omstandigheden.

Dit geld trouwens ook voor de reguliere artsen en klinieken.

Ik ga liever naar een Indiase arts dan naar een Nederlandse ivm het diagnostiseren.

Daar VEEL beter

grjes Kees M

• Janki

Beste Kees,

Zou je mij de naam van de Tandarts in calangute kunnen geven.

Alvast bedankt!

Janki

• Aquila

Dit is de website: http://www.goadentistandyou.com/index.htm

Was op aanraden van Kees. Goeie tandarts!