oproep

• Shirley de Munnik

Bovendien lopen er op de Amsterdamse wallen geen 15 jarige meisjes op een soort van ´catwalk´ met een nummertje op hun hun borst!!!!!

• Khan

Shirley de Munnik schreef:

>

> Bovendien lopen er op de Amsterdamse wallen geen 15 jarige

> meisjes op een soort van ´catwalk´ met een nummertje op hun

> hun borst!!!!!

He? Sinds wanneer dan niet meer?

;-)

P.s. overigens had Den Haag voor de grote saneringen veel meer ramen dan in Amsterdam op de “wallen”. De gemeente Den Haag was echter wel zo slim om dat niet toeristisch uit te gaan buiten. :-)

Voor de rest moet iedereen lekker gaan bekijken wat die wil gaan bekijken.

• p.rospere

Och shirley dit is weer een van die typische vooroordelen, of denkbeelden die nu eenmaal gegroefd zit in de hersenen bij de mensen, nederlanders lopen op klompen, duitsers lopen in hun lederhosen, franse hebben allemaal een alpino pet op, en in thailand lopen 15 jarige meisjes op de catwalk. Dacht het niet, die tijden liggen ver achter ons!!! In de officielle rosse buurten zijn zeer strikte controlles op leeftijden, en ziektes, van de dames, en het wemelt er werkelijk van de politie, er lopen echt geen minderjarigen rond.

• Shirley de Munnik

Is helemaal geen vooroordeel, gewoon, met mijn eigen ogen gezien, in een van de ´zaken´ in Patpong en…nog niet zo lang geleden, Prospere!

• p.rospere

Je bent een fantast, patpong is een van DE toeristische plekken in bkk, hier gebeuren echt geen dingen die niet door de beugel kunnen. Ik kom zeer geregeld in bkk dus ook op patpong road, ik heb nog nooit 15 jarige meisjes gezien. Trouwens hoe weet je dat ze 15 zijn. En je schrijft er vol walging over, wat ga je dan zo'n tent naar binnen, je bent toch niet zo'n geiten wollensokken lesbo, die zich hier in Thailand komt opgeilen en in nederland, de politiek correcte, opzij lezende, linkse lesbo activiste uithangt???

• Shirley de Munnik

Over vooroordelen gesproken……..

• p.rospere

Ik heb je gewoon een vraag gesteld niet meer niet minder. Geen antwoord dus. Als je overtuigd bent dat er 15 jarige werkten waarom ben je niet naar de politie gestapt, en politie is overal aanwezig, je ziet dus 15 jarige meisjes met nummertjes op de borst rondlopen, en je meld dit niet bij de polizei. Dit maakt je in mijn ogen net zo schuldig als de mmensen die die “15” jarige meisjes uitbuiten!!!

• Shirley de Munnik

Vraag 1

Of ik zo'n geiten wollensokken lesbo ben, die zich hier in Thailand komt opgeilen en in Nederland, de politiek correcte, opzij lezende, linkse lesbo activiste uithangt???"

Het antwoord is: “Nee”

Vraag 2

Dat je perse wilt weten waarom in zo'n tent binnen ging?

Het antwoord is: “ik was met vrienden op reis en die vonden dat ik dit gezien moest hebben, en omdat ik geen spelbreker wilde zijn ben ik met tegen zin meegegaan.”

Mijn laatste (!) reactie op jou:

En als je werkelijk vindt dat je in die buurten meer van het “echte” Thailand ziet dan op KSR, begin ik me af te vragen of je uberhaupt wel verder bent geweest dan deze 2 buurten….want m.i. zie je daarbuiten pas het ECHTE Thailand!

Dat is mijn mening.

Jij mag de jouwe hebben.

• p.rospere

Jij hebt op een vraag nog geen antwoord gegeven, namelijk als je 15 jarige meisjes ziet werken in een ballentent, waarom geef je dit niet aan bij de politie, en geloof mij , ik lees elke dag de kranten , hier wordt keihard tegen opgetreden, want thailand wil absoluut van dit imago af! Je hebt bewust gezwegen bij een misdrijf, ben benieuwd naar je motovatie?? Na een paar jaar india , ben ik pas 4,5 onafgebroken in thailand, dus weet niets over het echte thailand!!

• Shirley de Munnik

Ik geef toe dat ik eerlijk gezegd geen idee heb waarom ik niet naar de politie ben gegaan. Het was voor mij toen de eerste keer dat ik in Thailand kwam en in de Patpong werd geintroduceerd door mijn vrienden en heb daarbij misschien teveel geluisterd naar de verhalen dat het daar normaal was.

Neemt nog steeds niet weg dat ik toch gewalgd heb van wat ik daar heb gezien. Klaar uit.