oproep

• p.rospere

Is er op moment iemand die deze week naar mammalapuram gaat, probeer al dagen te bellen, maar ik kom niet door, of weet iemand of ze de nummers recent hebben veranderd? Als er iemand in mammala is, en die dit leest zou hij voor mij aan Anand een van de moonrakers broers willen vragen of hij mij zo spoedig mogenlijk wil bellen?????

Prosper

• herna

Misschien kun je ook een oproep plaatsen op www.indiamike.com. Wordt erg veel gelezen.

Herna

• p.rospere

Hier zal er toch wel iemand prikken die g.v.d met iemand mailt in mamalla? Ik heb zeker 10 telefoon nummers van diverse personen, ik krijg overal een bezet toon, wie weet raad, hoe moet ik achter de actuele telefoon nummers komen voor aanstaande vrijdag, 2 weken geleden was er nog niets aan de hand??. Ik zou een vriend uit mamalla zaterdag in bkk teffen, hij belde mij zondag nog, maar onder het bellen werd onze verbinding verbroken, dus ik zit met mijn handen in het haar. Ik zou Anand zaterdag treffen in bkk maar ik weet niet waar , en bkk is tamelijkgroot, dus onbegonnen werk!!!!

• Ineke

Kan de Indiase Ambassade je hier niet mee helpen? Misschien is er iets veranderd met het toegangsnummer of storing hier of daar. Zij zullen toch moeten weten wat er aan de hand is in bkk.

Succes, Ineke

• p.rospere

Eindelijk een oplossing gevonden, diverse mensen in chennai hebben geprobeert te bellen naar Anand allemaal niet doorgekomen, na lang denken hoe we dit zouden oplossen viel ons nog een oude (franse) bekende in die in pondy woont, dus ff een belletje naar pondy en ja hoor Anand was zijn telefoon verloren en had een nieuw nummer, dus vandaag eindelijk contact gehad, hij land zondag ochtend in bangkok, en ik zal zondag middag naar bkk (45min) vliegen. Ik ben zo benieuwd hoe iemand uit het preutse india zal reageren op zo'n stad zoals bkk. Rob heeft gelijk met zijn bewerering.

“Veel mensen in India zijn vrij bekrompen en huigelachtig als het om bloot en sex gaat”

Anand heeft mij eens “opgebiegt” dat hij zijn vrouw nog nooit naakt heeft gezien, dus zondag avond meteen naar de rosse buurt in bkk, en iedereen die er wel eens is geweest dat we er wel een paar hebben in bkk.

• erik

Wat mij het eerst opviel toen ik van India naar Bangkok vloog waren de wegen. Je hobbelt en bobbelt van Sudder Street naar Dum Dum airport en drie uur later zoef je over strak asfalt richting Kao San Road. at was wel in 1989, de wegen in Idnia zijn inmiddels wat beter.

Nou, veel plezier dan maar in patpong, ben er nooit geweest en kan daar niet wakker van liggen…..

• p.rospere

Weet je erik in bangkok zijn, en niet naar de rosse buurt, ( trouwens patpong is niet meer wat het was, het is nu een “nette” straat geworden met veel winkels en goeie uitgaans gelegenheden) gaan is het zelfde als naar agra gaan, en niet de taj mahal gaan bekijken. Of je er nu voor of tegen bent het hoort er gewoon bij, zoals de wallen bij amsterdam horen, je hebt amsterdam pas echt gezien als je ook over de wallen hebt gelopen. Zit me weer een beetje te ergeren over zo'n reactie, van eric, Eric in die buurten zie je meer van het “echte” thailand dan op KSR.

• erik

Ik vind er een tamelijk groot verschil bestaan tussen de Taj en de sex industrie met meisjes die als slaven worden behandeld etc. als ik zo vrij mag zijn.

Ik kom af en toe in Amsterdam maar niet op de Wallen. De door sommigen geroemde red light district her en der op de aardbol, die hebben mijn interesse gewoon niet, ik heb eerlijk gezegd wel wat beters te doen.

En dat Kao San Road Thailand niet is, dat weet ik, zoals er in India meer is dan Paharganj en in Nepal meer dan Thamel.

• Kirsten

Zo denk ik er ook over. For what it's worth, haha.

• erik

Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom iemand zich zou ergeren als ik ergens niet heen hoef.