missing person Daulat Aldar

• sjoerdvanderwal

To all travellers in India,

Last time, August 2007,I saw my wife was in Vashisht, HP, has anybody seen or heard from her? She used to go to Goa, Mumbai, and the mountains and hangs out a lot with tourists. Maybe she has become baba again and is wearing baba clothes.

If you have any information please email me at babavanderwal@yahoo.com

• surya

Hello,

I hope you will find her.

Can you also tell how she looks, like hair collor etccc etcc

Best wishes

• erik

There is a lot going wrong around Vashist.

http://www.mapinc.org/drugnews/v03/n1885/a08.html

• surya

erik, wat een afschuwelijke verhaal. Heb het helemaal gelezen. Ik had gehoord van de zomer was er een Israelische jongen neergestoken. Hij liep iets achter zijn vrienden groep en toen kwam er iemand uit de bossen. Hij is overleden. Maar niemand wist toen nog wie het had gedaan.

Ik ben beetje bang altijd om naar parvati valley te gaan. Het lijkt me daar heel mooi, maar heb zulke aparte verhalen gehoord. Ook vanwege drugs enzo, volgens mij zijn de meeste mensen daar niet vooral vanwege het mooie landschap. Ik heb het tot nu toe altijd vermeden. Ben jij er geweest?

• erik

Ja, lang geleden en ik vond er niets aan in Manali/ Vashist. Ik was na 2 dagen weer vertrokken.

Ik wist van een nederlandse jongen die er ook verdwenen is, maar toen ik dit artikel las bleek het toch weer erger te zijn daar.

• Khan

Als ik het goed begrijp is dat de plaats voor de “ultieme geestverruiming”?

• surya

ja, “ ultieme geestverruiming” idd ;-)