Digitale camera laten maken

• Meike

Hallo,

Vanochtend ben ik aangekomen in Varanasi en nu blijkt dat mijn digitale camera kapot is. Ik verblijf hier tot zaterdagochtend 12 april en vertrek dan naar Mumbai. Weet iemand toevallig of er een mogelijk is in Varanasi, of anders in Mumbai, om mijn camera te laten maken?

Hartelijk bedankt,

Meike

• p.rospere

Meike, een goeie raad bespaar je veel ergernis, en koop gewoon een nieuwe. De cameraboer zal nooit toegeven dat hij hem niet reparen kan, en aan de slag gaan, met alle gevolgen van dien. Ben zelf door schade en schande wijzer geworden, mijn nikon analoge camera laten “reparen” in madras. Heeft nooit meer gewerkt, en ik denk dat een digitale nog moeilijker te repareren is dan een analoge!!!

• erik

Dat laatste weet ik wel zeker, zo gevoelig die digitale camera's.

Maar als je iets wilt, zoek dan op google met de merknaam er bij. Sommige merken bevelen service centres aan in Varanasi (kodak bv).

• Anita

En stuur geen ansichtkaarten uit Varanasi vanuit het postkantoor bij die ghat, geen een is er aangekomen (ik had daar postzegels gekocht en erop geplakt afgelopen december). Eerste keer dat me dit gebeurde in India……..

• erik

Heb je die postzegels ook af laten stempelen waar je bij stond?

• p.rospere

Mijn moeder heeft zo vaak paketjes naar ons gestuurd toen wij in india verbleven, nooit een aangekomen. IK denk dat iemand op het postkantoor van dropjes hield :). Anders om is het wel altijd goed gegaan.

• erik

Bij mij is er ook nog nooit iets kwijt geraakt richting Nederland. Maar die keer dat ik iemand vergeten was een kaart te sturen waren de Indiase posterijen wel een goed excuus :)

• Indiana

Ik zou Mumbai proberen. Jaren geleden was onze filmcamera stuk en ergens in Colaba (als ik het goed schrijf), vlakbij het Victoria trainstation hebben ze deze in een middag perfect gemaakt.