Bootreis India - Thailand

• Mx

Ik ben opzoek naar een verbinding tussen India en Thailand over de Bengaalse baai en de Andaman Zee.

Is deze verbinding bekend bij iemand? Heb je hem gedaan en hoe was het en natuurlijk niet onbelangrijk wat heeft het gekost?

Eventuele (goedkope) alternatieven zijn ook goed ;)

Ciao

Mx.

• p.rospere

Denk dat vliegen het goedkoopste is!!! Heb nog nooit gehoord van een bootverbinding. Volgens mij, ik weet het wel bijna zeker, dat thailand geen zeehaven heeft aan de west kust. Er zullen ongetwijfeld boten varen naar bkk maar dat is een hele reis want je moet helemaal om malaisie en singapore heen varen!!! En als je in madras gaat vliegen ben je voor 200 euro, 2,5 uur later in bkk daar kan geen boot tegen op!!

• peter

misschien het verkeerde forum voor deze vraag, maar weet iemand van een boot verbinding tussen Bangladesh en ergens in Thailan. Mag best een omweg zijn, ben niet echt uit op de kortste of goedkoopste weg.

• p.rospere

Moet je contact opnemen met een rederij,elk schip heeft een redershut die wordt soms wel eens verhuurt aan een passagier, maar geloof mij het wordt een dure grap, als ze je al mee nemen!!!

• Paul Broekman

Heel lang geleden alweer ben ik met de boot vanuit Madras naar Penang, Maleisie gevaren. Dat was een normale passagiersboot. Dat duurde drie dagen.

Of die nog vaart?

• erik

Nee, die vaart helaas niet meer, net als ooit de boot naar Sri Lanka zo'n fijn goedkoop vervoermiddel was.