tip leuke hotels, delhi, jaipur en pushkar

• bart

ben net terug van een trip naar india en heb een tip voor wat leuke hotels in delhi, pushkar, jaipur

delhi, hotel gush, ligt naast hotel rak international, is van dezelfde eigenaar en is waarschijnlijk te bereiken onder het mailadres van hotel rak.

de kamers zijn erg netjes en schoon, beter als die van rak maar die heeft een wat aangenamer dakterras

prijs double- 650 rupees

pushkar, hotel seventh heaven, erg mooi relaxed hotel met erg mooie kamers, hotel heeft een heerlijk dakterras

prijs double- 950 rupees

jaipur, hotel pearle palace, net hotel op rustige lokatie dicht bij 't centrum, kamers zijn netjes en goed, het dakterras is geweldig.

prijs double- 500 rupees

mocht je in deze steden komen dan ik je deze aanbevelen!!!!!!!!!!!!!!!

• erik

http://www.hotelpearlpalace.com/

Ziet er prima uit Bart!

• Ineke M

7th Heaven,….mijn absolute favoriet in India. Zit er een paar keer per jaar en het blijft geweldig! Overigens zijn er ook goedkopere (en erg goede!) kamers in 7th Heaven.

Ineke

• surya

ja en die vent die pearl palace runt is een vieze man ala vieze mannetje van jiskefet

• erik

Dat is ook een goeie tip (dat valt vrouwen natuurlijk eerder op, die hebben er sneller mee te maken).

Maar weer eens wat anders, ik kom meer hotelletjes tegen die me sterk aan Fawlty Towers doen denken :)