Overstap Swiss air?

• Sanne

Hoi,

a.s donderdag vlieg ik vanuit A'dam met Swiss air naar Delhi. Er is een tussenstop gepland in Frankfurt en volgens mijn schema zal dat een uur gaan duren. Nu vraag ik me af of er een daadwerkelijke overstap zal plaatsvinden of dat er waarschijnlijk enkel mensen bij zullen komen die in Frankfurt opstappen?

Iemand ervaring met deze maatschappij en deze route?

Groetjes Sanne

• roy

hallo sanne,

ik vlieg aanstaande woensdag 9 april ook met swiss air om 955 uur maar niks gehoord van vertraging.

Mijn vlucht gaat naar delhi.

Hoe kom je aan de info.

dag

• erik

Ik heb even op de site van Swiss gekeken. Je vliegt met een boeing 737 naar Frankfurt en met een boeing 747 naar Delhi. Je gaat dus overstappen.

• Sanne

Oké, hartelijk dank Erik. Ik neem aan dat we dat redden in een uur tijd? :s

• erik

Een Zwitserse maatschappij, een Duits vliegveld, daar zou ik dan niet aan twijfelen :)

• Sanne

Ja, dat dacht ik ook. Maar aangezien Frankfurt airport nogal groot schijnt te zijn leek me een uur wat kort. Maar 't zal wel goed zijn dan.

• p.rospere

Een Zwitserse maatschappij, een Duits vliegveld, daar zou ik dan niet aan twijfelen.

Volgens mij mag een zwitserse maatschappij niet direct vliegen,van een duits vliegveld direct (zonder stop in zurich) naar delhi!! Dus ik denk dat je gewoon met lufthansa (onder de vlag van swiss)wat deel uitmaakt van de star alliance waar ook swiss deel van uit maakt naar delhi vliegt!!!

• Khan

1 uur tijd op de heenweg moet op Frankfurt lukken, ook al moet je die lange gang tussen die twee gebouwen doorlopen.

Op de terugweg duurt het via Frankfurt wat langer vanwege de paspoortcontrole direct bij de vliegtuigdeur, maar ook daar is het mij binnen 1 uur gelukt.

• p.rospere

Roy jou vlucht maakt helemaal geen tussen landing in frankfurt maar wel in zurich!!!zie het schema heb ik van de swiss side geplukt'

09:55 AMS - 11:25 ZRH LX725

12:40 ZRH - 00:05 +1 DEL LX146

En sanne jij vliegt gewoon met lufthansa zoals ik al zei onder de vlag van swiss air

er gaan donderdag de tiende 2 vluchten via frankfurt naar delhi ik weet niet hoe laat je vertrekt

09:55 AMS - 11:05 FRA LH4671

13:45 FRA - 00:35 +1 DEL LH760

11:05 AMS - 12:15 FRA LH4673

13:45 FRA - 00:35 +1 DEL LH760

Sanne, bovenstaand schema heb ik ook van de swiss side zoals je ziet aan de vlucht nummers LH, gebruiken ze lufthansa toestellen!! Ondoorzichtige wereld die van de vliegtuig maatschappijen. Ben al verscheidene malen bangkok madras bangkok gevlogen altijd indian airlines geboekt, nog nooit meegevlogen, tot mijn verbazing, altijd thai airways toestellen en thai personeel (zucht, van opluchting elke keer weer)!!

• p.rospere

Sorry vergeten te vermelden de gegevens van roy zijn voor woensdag 9 april, en die van sanne voor donderdag 10 april ….