enkele reis

• surya

hoi,

Kan iemand me vertellen of het makkelijkis om een enkele reis te boeken vanuit India?

Want ik verblijf langer dan een jaar daar, en dan kan ik volgens mij niet makkelijk meer een retour nemen, ook omdat ik niet zeker me terugreis datum weet.

Alle inf welkom, thanks

• p.rospere

He surya aller eerst gefeliciteert dat je langer dan een jaar naar India gaat, geweldig. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je naar toe gaat? Blijf je op een plek of ga je reizen? Maar om op je vraag terug te komen ik zou niet weten waarom dit een probleem zou zijn. Mijn vrouw heeft eens noodgedwongen (zieke moeder in nederland)een ticket(retour) moeten kopen in madras, en het was geen enkel probleem om een ticket naar europa te kopen, en het rare is dat een retour ticket meestal even duur is als een enkeltje (of het scheelt maar een klein beetje, maar niet zoals iedereen denkt dat een enkeltje de helft kost van een retour) , vraag mij niet waarom. Toen wij naar thailand gekomen zijn, om hier te wonen zijn we met klm gevlogen het goedkoopste tarief, het ticket was maar 1maand geldig, was goedkoper dan een enkeltje, raar maar waar, we zijn dus met een retour gekomen en gewoon hier gebleven en het ticket laten verlopen.

Nogmaals te gek een jaar India

• erik

Ik ben wel eens met een enkeltje Cairo - Delhi het land in gekomen. In Delhi kocht ik toen een goedkoop enkeltje Calcutta - Bangkok. Ik zou niet weten waarom het naar Nederland moeilijker zou zijn.

Waar en hoe dat handig kan, daar heb je in een jaar ruimschoots de tijd voor, neem ik aan.

Blijf je, als het allemaal door gaat en je daar bent, wel in de buurt van een pc, om ons af en toe op de hoogte te houden? Zou ik wel fijn vinden.

• surya

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Zal wat van me laten horen. Als alles doorgaat ga ik een jaar soort uitwisseling doen aan fine arts in gujarat. Het lijkt me ook te gek, ik ben alleen nu aan het wachten op antwoord