Ze gaan nu een deel van die bagage naar Italie vliegen om het daar te laten uitzoeken. Lijkt wel een lachfilm…….
Tom schreef:
>
> We mogen veronderstellen dat er in die 14 jaar wel iets is
> veranderd,
> dat van die state bank om apart je tax te betalen is in ieder
> geval verleden tijd
Jammer, die zenuwinstortingen zijn natuurlijk wel goed voor reality tv.
Ik stel dan voor om in de Indiase versie het nichterige grondstaff type te vervangen door een hijra.
Delhi,
Ja ja … ik was er ook en inderdaad was het ff zoeken en vragen..maar toch….is toch India? gewoon accepteren… en nog maar eens vragen….en je niet druk maken… op tijd zijn is wel een vereiste… dat was ik ook… mijn vlucht zou om 08.45 gaan… helaas vertrok pas om 13.30… kreeg wel een ontbijtje aangeboden!
Groetjes mia
mijn vlucht zou om 1 uur ‘s nachts gaan en dat werd half negen ’s morgens. Had ik beter in mijn bed kunnen liggen ipv op die zwarte stoeltjes van het vliegveld.
Ook ontbijt gehad, en nog wat te snacken, en een boekje met bonnen van de KLM zodat we de volgende vakantie op Schiphol gratis koffie, chocomel en croissantjes konden eten voor we naar onze vakantiebestemming vlogen
Als ik dit zo lees denk ik dat Delhi helaas geen optie voor mij is. Ik wil nog 1 keer naar Nepal. De tickets naar Nepal zijn zo duur dat ik via Delhi wilde vliegen.
Ik reis alleen en loop met krukken. Ik puzzel me suf,maar kom er alsnog niet uit.
Om het nog ingewikkelder te maken, ik woon niet in Nederland. Vlieg vanaf Barcelona of Madrid.
Enige suggestie welk vliegveld in India beter zou zijn met een aansluiitng naar Kathmandu?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?