Deelnemers gezocht voor tv programma

• Heleen Bos

Nieuw televisieprogramma van RTL 4, Bestemming Bereikt, zoekt mensen die vanaf April een speciale ontmoeting te wachten staat in het buitenland.

Een ontmoeting met een vriend(in) of familie die je al een lange tijd niet gezien hebt, adoptie- of rootsreizen, trouwen in het buitenland, werken bij een hulporganisatie of staat er een andere spannende ontmoeting of gebeurtenis te wachten in het buitenland? Wij willen dat graag meemaken. Vanaf het vliegveld van aankomst zal het verhaal gevolgd worden.

Mocht je plannen hebben en dat met ons willen delen, neem dan contact op met de redactie van Bestemming Bereikt.

Heleen Bos

Redactie Bestemming Bereikt

h.bos@tvbv.nl

• Paul Broekman

Mijn vriendin is ff in Nederland en komt volgende week terug, is 't wat voor jullie???

Of te weinig huilen, tranen emoties misschien?

Orgineel idee zeg, zelf verzonnen? Wat een sukkels

rot op met dat prive-gluren!

• erik

Als ik straks bij jou op bezoek kom Paul, zou dat ook tellen:)

wel mooie rclame voor je gastenverblijf! (en ik een gratis ticket mag ik hopen).

• p.rospere

Paul ik geef jou op voor het nieuwe programma “ chagerijn gezocht in het buiteland” hahaha Ik heb erg moete lachen om jou reactie!!

• Paul Broekman

Ik haat emotie tv. Spoorloos, Vermist, 50 huilende zwangere vrouwen, blerende ex-en, hello, goodby, Paul de Leeuw met kinderen met kanker of een andere enge ziekte die huilend nog een terminaal wensje hebben enz enz.

Volksvermaak op het ordinairste niveau.Het gluren met een kamera in de ooghoeken van grienende mensen op zoek naar de laatste traan ten overstaan van tv kijkend Nederland

Een kwartiertje beroemd als de overtreffende trap van huilebalken…

On van te huilen zo erg

• Rob

Heleen,

Ik wil best bij Paul op bezoek in Turkije de volgende keer dat ik naar India ga.

Hij was drie jaar geleden zo gastvrij om z'n atelier in Den Haag open te stellen voor de prikkersborrel. Dat ging allemaal niet door wegens treinstakingen, vaderdag en wat dies meer zij.

Wij kennen elkaar verder helemaal niet, dat scheelt.

En je mag ook alles volgen, ik schroom bijna nergens voor.

Je mag hem ook overlaten komen voor de prikkersborrel die ik in Nederland ga organiseren.

Op een nog nader te bepalen datum, plaats en tijdstip.

Maar we kunnen daar wel rekening mee houden.

Wat schuift dat?

Rob

• surya

Ja Paul mooi antwoord, :-D

zelf ook niets meer aan toe te voegen. Trouwens ik ga maar heb ook geen zin jullie commerciele sensatie gedoe

• Paul Broekman

Tja Rob dat atelier is weg hoe mooi het ook was. Vertrekken en een nieuw leven beginnen in een ander land kost een hoop en vooral een hoop risico's.

Je bent welkom tegen gereduceerd tarief.

Een nieuw leven beginnen kost veel, maar als we deze zomer doorkomen en de volgende winter iets milder is, dan overleven we het.

Negen ton kolen gesjouwd en verstookt, honderden liters water gehaald en nog steeds geen leidingwater, gigantische hoeveelheden sneeuw geschept.

Maar, de krokussen bloeien zag ik gisteren tijdens een wandeling!

En de Hop vloog rond, maar ja, een Hop maakt nog geen zomer…

• Nestor-F

Een Hop, dat is een vogel die heel soms in Nederland te bezien valt.

• Paul Broekman

De Hop

Geluid:

Hop, Hop, Hop!

In India wijd verspreid

Vind ik een mooie vogel