indiase wedding winkels

• anoosha

hoi, weet misschien iemand waar ik leuke indiase winkels (kleding en sierade) kan vinden. Ik heb accessoires etc. voor mijn trouwerij nodig. Misschien ergens in de buurt van Rotterdam, Amsterdam?? Kan ook in Belgie als het niet te ver weg is.

Groetjes,

Anoosha

• roy

hallo,

Ook in Den Haag waar veel hindustanen wonen, de door overheid bestempelde achterstand wijken.

In DH rond paul kurgerlaan en omgeving.

Of een weekend naar Southal of in Parijs ( gard de nurd) waar veel van deze Indiase winkels zijn.

en weetje ook nog niet waar je kouseband nog moet kopen.

veel geluk in de toekomst.

dag

• Ravi

rotterdam, middellandstraat anoosha

• Shirley de Munnik

Kruiskade Rotterdam

• anoosha

Ah, bedankt mensen!!! Den haag heb ik zelf nog niet aan gedacht, hoewel dat natuurlijk logisch is. Ken Den haag niet zo goed. Zijn er ook winkels in het centrum?

Nou, kouseband…dat ga ik niet in een indiase winkel kopen. Maar bedankt, hoor. :)

Any other tips for a real indian wedding in Nederland? Woon hier nog niet zo lang en weet daarom niet wat waar te vinden is.

Anoosha

• Khan

Persoonlijk vind ik de winkels in Den Haag (Paul Krugerlaan) aan de dure kant. Rotterdam is (om de een of andere reden) goedkoper. Naar Southhall zou ik niet gaan (ben er 1 jaar geleden nog geweest, en vond weinig tot niets wat je inmiddels niet in Nederland kunt krijgen).

Parijs, Rue Faubourg Saint Denis, naast het Gare du Nord heeft het voordeel dat alles in een straat zit.

• herna

Als je op google zoekt bijv. hindu trouwerij kom je bij een aantal website's.

o.a. www.hinid.punt en een speciale trouwerij info pagina www.sailinsweddingpalace.nl