budget

• sylvia

Hoi

Kan iemand mij een idee geven aan welk budget ik moet denken per dag om te slapen en te eten, hoeft geen luxe te zijn maar wel beetje schoon en een bed dat redelijk ok is. En hoeveel zakgeld per week heb je ongeveer nodig als je hier en daar wat wilt bezoeken en ondernemen. Wil namelijk in het najaar 2 maanden gaan rondtrekken in india in mijn eentje.

• Tom

Ieder is anders dus is een budget niet echt te schatten.

Neem je giromaatje mee zodat je kan pinnen wat je nodig hebt.

Zit je echt aan de grond en heb je geen cent te makken, lukt het met 10 euro per dag wel.

Een redelijk budget is 15 euro, en voor 20 euro per dag heb je alles wat je hartje begeert.

Maar ik ken ook mensen die ruim 30 euro per dag uitgeven, en nog zitten te mekkeren dat het allemaal niet goed genoeg is.

• theo

Hoi Sylvia,

wat Tom zegt, het hangt van jouw uitgavenpatroon af.

Ik heb een jaar op €1 per dag kunnen rondkomen in India, maar dat is al weer 10jaar geleden.

Als je geen gat in de had hebt, moet het met €5 per dag gemakkelijk kunnen.

Onze vrijwilligers hebben dat bedrag ook voor kost en inwoning per dag.

succes met 't rekenen. :)

www.ontwikkelingswerktheokiewiet.nl

• sylvia

Ja ik weet dat het idd voor iedereen anders is, ik ben wel een keer 3 mnd in thailand wezen backpacken maar wat ik zo hoor is india een stuk goedkoper…ik had zelf 10 Euro per dag voor het eten en slapen in gedachte en daarnaast 100 Euro per week voor uitstapjes, reizen enz

• Sundri

Met jouw budget van 170 euro per week kun je alles doen wat je hartje begeert. No problem, zou een Indiër zeggen.