ervaringen met onderstaande hotels

• Rawien

Hallo,

Wie van jullie heeft ervaringen met onderstaande hotels, wij gaan begin augustus naar India.

- Hotel Planet Residency in Mumbai

- Hotel Cidade de Goa in Goa

- Hotel President of Presidency in Cochin

- Hotel Udai Samudra in Kovalam

- Hotel Sahil in Mumbai

tot horens, Rawien

• Sundri

Zoek gewoon lekker een plekje. Wat maakt het uit hoe het hotel heet. Kijk rond, bevalt het niet, dan kijk je verder. Zowel kwaliteit als prijzen lopen zeer uiteen. Plan dat ook allemaal niet van tevoren. Zie gewoon waar je uitkomt… Dat is ook de lol van India.

• Marieke

Je hebt helemaal gelijk Sundri! Mooi gezegd.

• Khan

Marieke schreef:

>

> Je hebt helemaal gelijk Sundri! Mooi gezegd.

Wat is er mis met info verzamelen????

Als ik in een mij onbekende stad iets wil gaan eten, en ik ken iemand in die stad dan ben ik erg blij met advies, en ga ik niet zelf tijd verspillen door via trial and error er achter te komen of misschien achter een schittendende facade een kakkerlakkenhol zit.

Dat niemand op dit prikbord iets zinnigs over deze hotels kan zeggen is iets anders.

• Khan

Sundri schreef:

>

> Zoek gewoon lekker een plekje. Wat maakt het uit hoe het

> hotel heet. Kijk rond, bevalt het niet, dan kijk je verder.

> Zowel kwaliteit als prijzen lopen zeer uiteen. Plan dat ook

> allemaal niet van tevoren. Zie gewoon waar je uitkomt… Dat

> is ook de lol van India.

Voor houseboats in Kashmir geldt dat natuurlijk niet… ;-)

• Sundri

Houseboats is ook wat lastiger zoeken, he, daar kun je niet zomaar naartoe lopen… De meesten liggen namelijk midden op het water…;)

• Khan

Daar heb je gelijk in. :-)

Overigens vond ik de film “Mission Kashmir” een hele slechte reclame voor die houseboat branche. Ik heb geen zin om een Sanjay Dutt met een bivakmuts op bezoek te krijgen. ;-)

• Sundri

Ik vind het wel een goeie film, maar het heeft totaal niets te maken met de werkelijkheid in Kashmir. In de ogen van de Kashmiri zelf is de naam “Mission Kashmir” dan ook volkomen onterecht. De eerste bivakmuts moet ik er nog tegenkomen :)

• Rob

Ik dus ook niet.

Rob

http://www.xs4all.nl/~devarosa/hotels.htm