ags / aman

• arend

Heeft er iemand ervaringen met AGS of Aman reizen? Het is hetzelfde reisbureau.

De prijzen zien er goed uit, maar het wemelt op die website van de taalfouten, dus ik weet niet in hoeverre ze betrouwbaar zijn.

• erik

Nooit van gehoord, maar taalfouten genoeg inderdaad. Dat maakt niet zoveel uit maar bureaus die nergens bij zijn aangesloten (SGR, ANVR) ben ik altijd een beetje huiverig voor. Op zich zullen ze vast goede dingen regelen, maar als er iets fout gaat kun je nergens op terugvallen.

• Cjom

Ik heb bij AGS mijn vliegticket naar Delhi geboekt en ben afgelopen vrijdag teruggekomen. Er waren geen problemen.

Ik heb ook even aangehikt tegen het feit dat er geen SGR-garantie was. Maar ik begreep later dat de SGR garantie nooit voor vliegreizen geldt. Dus als je alleen een vliegticket boekt maakt dat niet uit.

• erik

Dat is waar, lijntickets (en autohuur) horen niet bij de SGR, tenzij ze onderdeel zijn van een pakket dat je boekt, dan weer wel.

• Ineke

Wij hebben onze ticket Amsterdam-Delhi en retour ook bij AGS geboekt. Geen problemen en correct geholpen.

De eigenaar van AGS is mijnheer Singh en komt uit India. Hij heeft (zegt men) in Delhi ook een reisburo.

Misschien heeft hij de site vertaald in het Nederlands en dan krijg je taalfouten.

Ook in ons mailverkeer zat wel eens een “krom voltje”.

• surya

Ben zeer tevreden over hen, zij weten veel van alles. Tickets maar ook andere dingen. Als ik boek boek ik bij hen, vorige keer ook via hen gegaan en geen problemen. Taalfouten hoeven niets te zeggen, kijk maar naar Wilders die heeft bv geen taalfouten ;-)

• Anita

die laatste zin slaat nergens op. houd de politiek er even buiten. mensen twijfelen wellicht of dit reisbureau wel vertrouwd is en dat blijkt het te zijn! en sgr geldt sowieso niet voor tickets!

• Tom

Ben het met surya eens, taalfouten hoeven niets te zeggen.

Andersom ook, een website zonder taalfouten betekend niet dat je wel goed zit.

ik zal eens kijjken bij dat ags, het is alweer bijna oktober tenslotte

• Rob

Zoals ik al eerder aangegeven heb op dit prikbord:

AGS maakt gebruik van frames en linkt door naar anderen op die site.

Zelf denk ik dat het twee Hindoestaanse broers uit Rotterdam/Amsterdam zijn.

Daar is verder niets onbetrouwbaars aan, gewoon business.

Ook nooit negative reacties op dit prikbord over gehoord.

Rob

• Nestor-F

Je ventilaseert hier een zeer bedenkelijke mentaliteit Surya aangaande der taalfouten.