Weblog Reis India & Nepal

• Ed

Hallo allemaal, in januari ben ik naar India en Nepal geweest. Op mijn weblog heb een samenvatting van mijn reis geschreven. Hopelijk vinden jullie het leuk of steek er zelfs iets van op als je er nog nooit geweest bent. Ik vond het inieder geval weer erg tof daar. Als je vragen of opmerkingen hebt, vraag gerust. Groetjes, Ed

http://test27763668.spaces.live.com/default.aspx

• nelle

Ed , er komt ook een foto van een kerkje in voor. Is dat van de CAODAO uit Vietnam?

• Ed

Nee, niet uit vietnam maar echt uit Goa,.

• Ineke

Hallo Ed,

Leuk om je space te lezen. Wij gaan al voor het tiende jaar naar Goa en de laatste jaren om te overwinteren. We maken ook wel trips.

Varanassi en Nepal staan op het lijstje dus kunnen we weer ons voordeel doen met jouw ervaring.

21 Maart gaan we nog een paar dagen naar Delhi en 27 maart weer thuis.

Enne……Canjuna, je bedoelt denk ik Anjuna?

http://shanti.web-log.nl

Dit is mijn web-log over onze dagelijkse dingen hier. Niet te vergelijken met een reisverslag want wij “wonen” hier gewoon en dat is toch anders.

Groetjes uit Candolim Goa

• Paul Broekman

Het valt mij op dat veel resiverhalen weblog, die van jullie beide ook, vaak niet zo veel meer zijn dan opsommigen van feitjes.

Vandaag deden we dit gisteren dat, zo laat op zo laat eten wat en waar. Ik vind dat saai.

Alle toeristen en reizigers doen dat namelijk, slapen, reizen, eten en drinken, met de taxi en tempels bezoeken etc.

En het beschrijven van de taxi, tja iedereen kent dat nu wel.

Volgens mij zouden veel reisweblog vele malen meer de moeite van het lezen waard zijn indien persoonlijke ervaringen, ideeen, anekdotes etc zouden vermelden.

Zo kan een uuitgewerkte persoonlijke anekdote per dag leuker om te lezen zijn dan het overbekende dagschema.

'

En het ‘shanti’ blog zit wel verschrikkelijk vol met plaatjes die er volstrekt niet toe doen. Houd het kaal en bij het verhaal zou ik zeggen, het is een beetje een overvolle huiskamer met de snuisterijen van een verzamelaar!