Uhm in de javastraat (oost) heb je een pakistaanse winkel die mitthai verkoopt en in de pijp vlakbij de albert cuiyp (2e van der helststraat) heb je een pakistaanse winkel die het ook verkoopt.. verder heb ik ze nog niet ontdekt in amsterdam
Heden asmalai gehaald bij Niralasweets Putselaan in Rotterdam.
Altijd goede kwaliteit maar vandaag waren de balletjes van gemalen rijst.
Ik heb gelijk gebeld met Nirala en mijn klacht doorgegeven. Eigenaar heeft zijn excuses aangeboden (“teni ghalt hogaja”.)
Dus mensen, als je rasmalai haald bij Nirala in Rotterdam, vraag dan naar naar de anthentieke “melkballetjes”. Anders wordt je afgescheept met balletjes van gemalen rijst.
Shaam
Ik koop mijn mithai bij www.spicesofindia.co.uk de bezorgkosten zijn maar 6 euro voor nederland,je moet alleen wel een weekje wachten want ze versturen het met GLS.Het is superkwaliteit,ze maken het op maandagsavonds.Ik koop een hele voorraad en vries het in,het blijft perfect!
Op het dapperplein 36 ,Amsterdam heb je san's supermarkt die heeft soms barfi.
Verder is zelfgemaakte natuurlijk het lekkerst! hier een site waar ik veel aan heb gehad:www.manjulaskitchen.com
Aangezien ik geen indiaas bloed heb,maar een echte hollander ben die open staat voor alle heerlijks die er bestaat in de wereld,heb ik ook veel geleerd van deze vrouwen: www.showmethecurry.com
Succes allemaal,en snoep ze!
P>S>Ik zou wel graag eens samen met een echte andere indiase een maaltijd klaarmaken om de fijne kneepjes te leren..
Ik ben ook op zoek geweest naar zo'n echte Indiase Mithai shop in Rotterdam. Er schijnt daar eentje te zitten maar die is bijna altijd gesloten en als ze open zijn hebben ze maar de helft van de artikelen die je wilt!
Gehoord uit betrouwbare Hindoestaanse bron. Dat adres in Rotterdam schijnt niet goed te zijn!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?