adres indiaas mithai winkel Nederland

  • Shreya

    Uhm in de javastraat (oost) heb je een pakistaanse winkel die mitthai verkoopt en in de pijp vlakbij de albert cuiyp (2e van der helststraat) heb je een pakistaanse winkel die het ook verkoopt.. verder heb ik ze nog niet ontdekt in amsterdam :P

  • Nataraja

    Ook kunt u jelabi in turkse bakkerijen kopen - ze heten Chelabies (misschien)

    Er is een bakker in stationsweg met echt lekkere chelabies vers elke dag.

    Mijn persoonlijk verslaving is Paapri Chaat, and Dahi Vada. Weet iemaand een chaat winkeltje in Den Haag/Zuid Holland/Benelux? ;)

  • ghaal

    hey roshni,

    ik kom zelf uit den haag en er zit op cartesiusstraat 191 een heerlijke mithai shop!

    hun tel is 0703453805!

    succes verder

    ghaal./.

  • suchitra

    Ken je toevallig het volledige adres van de lindelaan in amstelveen of het telefoonnummer?

    Bedankt.

  • shaam

    Heden asmalai gehaald bij Niralasweets Putselaan in Rotterdam.

    Altijd goede kwaliteit maar vandaag waren de balletjes van gemalen rijst.

    Ik heb gelijk gebeld met Nirala en mijn klacht doorgegeven. Eigenaar heeft zijn excuses aangeboden (“teni ghalt hogaja”.)

    Dus mensen, als je rasmalai haald bij Nirala in Rotterdam, vraag dan naar naar de anthentieke “melkballetjes”. Anders wordt je afgescheept met balletjes van gemalen rijst.

    Shaam

  • iris

    Ik koop mijn mithai bij www.spicesofindia.co.uk de bezorgkosten zijn maar 6 euro voor nederland,je moet alleen wel een weekje wachten want ze versturen het met GLS.Het is superkwaliteit,ze maken het op maandagsavonds.Ik koop een hele voorraad en vries het in,het blijft perfect!

    Op het dapperplein 36 ,Amsterdam heb je san's supermarkt die heeft soms barfi.

    Verder is zelfgemaakte natuurlijk het lekkerst! hier een site waar ik veel aan heb gehad:www.manjulaskitchen.com

    Aangezien ik geen indiaas bloed heb,maar een echte hollander ben die open staat voor alle heerlijks die er bestaat in de wereld,heb ik ook veel geleerd van deze vrouwen: www.showmethecurry.com

    Succes allemaal,en snoep ze!

    P>S>Ik zou wel graag eens samen met een echte andere indiase een maaltijd klaarmaken om de fijne kneepjes te leren..

  • Take2

    Ik ben ook op zoek geweest naar zo'n echte Indiase Mithai shop in Rotterdam. Er schijnt daar eentje te zitten maar die is bijna altijd gesloten en als ze open zijn hebben ze maar de helft van de artikelen die je wilt!

    Gehoord uit betrouwbare Hindoestaanse bron. Dat adres in Rotterdam schijnt niet goed te zijn!

  • Khan

    Wel goed: Cartesiusstraat 191, Den Haag.

  • Rofanl

    Ik ben op zoek naar een winkel waar ze die speciale koperen curry schaaltjes verkopen. Weet iemand waar ik die kan kopen? Evt. via internetadres?

  • Anoniem

    Hoi, ik heb vóór morgen mithai nodig. Weet iemand toevallig een winkel, in Amsterdam of Haarlem, waar ik dat kan krijgen? Bij voorbaat dank!