adres indiaas mithai winkel Nederland

  • roshni

    wie o wie kan me helpen, zoek een adres van winkels waar ze mithai barfi e.d. verkopen

  • roy

    Woon je toevallig in een dorp want daar zal je geen tropische winkel treffen, maar alleen koeien.

    Vermoedelijk wel in de randsteden waar veel van de hindustanen zo'n winkel hebben.

    en naast Rotie ook sweets wat jij opzoek bent.

    En als je hier niet lukt dan naar Parijs bij Gard du Nord waar een groot Indiase gemeenschap woont, vooral mensen uit het zuiden.

    Ik ga daar jaarlijks met mijn auto en ze hebben heerlijke diverse sweets.

    dag roy

  • Khan

    roy schreef:

    >

    > Vermoedelijk wel in de randsteden waar veel van de

    > hindustanen zo'n winkel hebben.

    > en naast Rotie ook sweets wat jij opzoek bent.

    Bij Surinaams-hindoestanen zal je tevergeefs naar dit zoeken, want niet bekend. ;-)

    (net zoals de “rotie” als een gerecht in India niet bekend is)

    Er zit in Den Haag in het begin van de Kempstraat, nabij het Hobbemaplein een Pakistaanse winkel, die dit wel verkoopt (naam is mij even ontschoten, zit op een hoek, als je vanaf het Hobbemaplein komt, links, niet ver nadat je een winkel met huishoudelijke artikelen gepasseerd bent).

    Verder kun je nog in het prikbord archief zoeken, staat een bericht over twee winkels in Rotterdam.

  • roshni

    dank jullie wel voor de reacties, ben er heel blij mee

  • Bhartie

    Kashmir Sweets in DenHaag, adres weet ik helaas niet.

    Groetjes,

    Bhartie

  • Matijs

    Ambala Tandoori Take-Away & Sweets

    Vierambachtsstraat 147-A

    3022 AL Rotterdam

    010 4258256

    “Sangam” Sweets

    Vierambachtsstraat 9 C EN B

    3022 AA ROTTERDAM

    010-4762955

  • Khan

    Kashmir Sweet House. Cartesiusstraat 191 2562 SG 's-Gravenhage

    Volgens mij is dat uiteindelijk ook de leverancier van die winkel in de Kempstraat die ik bedoelde.

  • erik

    Ach, wat jammer, vandaag was ik nog in de Laan van Meerdervoort (100 meter verderop), als ik dat had geweten was ik er even langs gegaan.

  • F(loris)

    indiaas winkeltje in amstelveen bij lindelaan verkoopt ook verse sweets uit den haag

  • jimmy

    waar in amsterdam word er barfi en jelabi verkocht