Jet Airways (Brussel - Delhi)

• Bob

Heeft iemand ervaring met Jet Airways vluchten vanuit Europa naar India?

Ik zie dat ze lage prijzen hebben. Maar zijn die toestellen een beetje okee of zit je op elkaar gepropt met weinig beenruimte? Hebben ze TV schermpjes?

Ik heb weleens een binnenlandse vlucht gemaakt met Jet Airways. Dat was okee, in een klein vliegtuigje, maar intercontinentaal 8 uur vliegen is toch een ander verhaal.

• Ger

Kijk eens bij vliegwinkel.nl, vluchten nog goedkoper b.v. met Finnair (incl alles € 652)

• Bob

Als ik bij vliegwinkel.nl zoek, krijg ik geen Finnair, maar dat ligt misschien aan de periode.

Ik heb gezocht via World Ticket Center. Daar hebben ze Jet Airways voor € 638. Directe vlucht. Dat is voor mij ook een vereiste. Bij Finnair moet je overstappen in Helsinki.

• Shirley de Munnik

Ik heb hem zondag geboekt vanaf A´dam en al eerder met Jet gevlogen. Prima vliegtuigen, is een Indiase maatschappij, maar bestaat nog niet zo gek lang. Dacht nu zo´n 6, 7 jaar. In ieder geval stukken beter dan Air India!

• Bob

De stoelen en beenruimte zijn ook ruim genoeg? Of ieder geval, vergelijkbaar met andere maatschappijen?

• Shirley de Munnik

ja hoor, prima, in elk geval beter dan bij KLM

• Ineke M

Ben net terug uit Delhi en heb met Jet Airways gevlogen. Was prima!!! Genoeg beenruimte, goede service, aardig personeel etc. Daarnaast heb je een monitor in de stoel voor je en kun je kiezen uit een enorme hoeveelheid films (Hollywood en Bollywood), comedie, drama, sport, natuur etc. Nog nooit eerder zo uitgebreid gezien. Je bepaald zelf wanneer je de film start, dus erg handig! Goede maatschappij.

Ineke

• Bob

Bedankt voor de reacties! Klinkt inderdaad prima.

Over KLM ben ik overigens ook niet echt tevreden. Ik had een aantal jaar met vliegmaatschappijen uit de Arabische Emiraten gevlogen die ook prima toestellen hebben en recentelijk met KLM. Dat viel even tegen.

• lieve

Hoi Bob ,

Ben in october met Jet Airways ( brussel-delhi) naar India gevlogen en terug . Alles prima hoor , heeft geen vergelijk met Air India of zo . Niet twijfelen ! is bovendien erg goedkoop 516 €

groetjes,

Lieve

• Shirley de Munnik

Vanaf Nederland heeft Jet Air geen directe vluchten.