reisroute

• Charlotte

Beste Rob,

Volgens de tropenarts konden we er inderdaad voor kiezen om malariapillen te slikken voor de dagen dat we in een National Park zijn. Daarna natuurlijk nog 7 dagen doorslikken (malarone). Maar de arts was twijfelachtig en zei dat we ook Deet konden gebruiken. Uiteindelijk heeft ze toch nog een recept uitgeschreven, maar ik ben nu een beetje in onzekerheid of het noodzakelijk is om deze pillen te slikken. Nemen de meesten toch de pillen in?

• Bob

Klinkt alsof je mailbox vol zit. Laat je alle mail ook op de server staan?

• theo

205 verzonder mailtjes (box verzonden items) die ik echt niet kwijt kan, heb ik niet weggedaan.

Wat betekent op de server laten staan?

Niet deleten?

• Bob

Onder account settings moet je op de Advanced tab “Leave a copy of messages on server” uitvinken. Of anders “Remove from server after x dags” aanvinken. Anders loopt je mailbox vol.

• theo

Ik zal dit proberen Bob, mischien is dit de oplossing…

• theo

Zo'n soort instellingsbeeld krijg ik niet tevoorschijn getoverd…:(

Uren aan het zoeken.

• theo

Die was vol, belachelijk, ff niet op vakantie geweest.

Moet je daar ook weer rekening mee houden, leuke provider. :D

Ik ben dus weer bereikbaar, Rob.

Groet, T.

• Rob

Theo,

Laten we het nu weer hebben over de reisroute van Charlotte.

Haar vraag had je even gekaapt, omdat je mail blijkbaar vast zat.

Rob

ps

mijn eigen emailbox begint ook een beetje dicht te slibben

Ik bewaar bijna alles.

• theo

Ja, leuke route, maar ik zou gewoon alles doen en op de leuke plekken wat langer blijven, Rajastan is echt de moeite waard!

De nationale parken in India ken ik meer van tv, die van Nepal des te meer.

Maar ja dit is de India pagina.

Succes en veel plezien Charlotte.

• kees

Sorry Charlotte,

dit kan echt niet. ;-)

reizen van de ene plaats naar de andere plaats kost in India een dag. Je zult echt moeten schrappen in plaatsen. Een must-see is eigenlijk het fort in Jodhpur. Verder is het centrum van Jodhpur smerig maar dat fort moet je gezien hebben. Jaisalmer en Udaipur: ook erg mooi, maar kost minimaal 2 volle dagen per plaats. Wat je nu wilt, wordt een haast-je-rep-je vakantie en om echt te genieten moet je het echt rustig aan doen. zeker gezien het reizen wat in het algemeen geen pretje is. Over de andere plaatsen weet ik helaas niks. groetjes, Kees