Vlucht naar Delhi

• Sanne

Vinden jullie 683 euro voor een retourvlucht naar Delhi een goede prijs? Met Swissair en een korte stop (uur) in Frankfurt. Iemand hier ervaring mee?

Ben benieuwd! Want dan ga ik zo boeken!

• Bob

Dat lijkt me een goede prijs. Ik heb er twee jaar geleden iets van 800 euro voor betaald.

• Cjom

Ik heb recent geboekt bij AGS Travel en ga via Milaan, 8 februari weg. Was een stuk goedkoper: 510 euro. Maar dat was erg goedkoop. Jouw prijs is denk ik ook goed.

• travel

Aeroflot 553 euro .Wel overstap Moskou . Op dinsdag en zaterdag ; goede vertrek tijden. Tik op de Vlieg pagina discussie bij' zoeken' aeroflot in en verbaas je over de goede recenties!

• Anita

Waarom neem je niet even contact op met Vanja Opsteeg-Wentink van sevareizen? www.sevareizen.nl

Zij heeft zeer concurrerende tarieven, ook met swiss! Dit lijkt me prettiger dan met Aeroflot…… (heb uitstekende ervaringen met swiss)

• Ineke

Wij hebben gevlogen met Finnair. Geboekt bij AGS Travel http://www.agstravel.com/

Bij Seva reizen kun je ook Finnair boeken. Overstaptijd in Helsinki ongeveer 2,5 uur. Wij betaalden € 560,00 p/p.

• Anita

ik vond finnair qua service niet zo goed en ze hebben behoorlijk oude toestellen (geen eigen schermpje dus met je filmpjes). had het ook nog eens megakoud op weg naar helsinki. dan betaal ik liever een paar tientjes meer en vlieg swiss (info: seva).

• Anita

AGS travel is blijkbaar van naam veranderd, ze heten nu Aman reizen (nogal wat taalfouten op die website). De website lijkt half aangepast te zijn?

• Ineke

Inderdaad AGS heeft een andere naam. Ik denk dat ze nog bezig zijn met de site. De eigenaar van AGS Travel is een Indiër, misschien dat hierdoor de taalfouten ontstaan?

Maar boeken via Seva is zeker zo goed. Wij zijn in oktober 2007 naar Delhi gevlogen met

Finn Air, nieuw toestel, eigen schermpje, heerlijk hoofdsteun zodat je niet steeds met een kussentje hoeft te stoeien, temperatuur behaaglijk, geen deken nodig en de verzorging was ook prima.

Het is altijd erg persoonlijk. Wat voor de een prima service is, is voor een ander niet genoeg. Als ik voor € 100,00 minder naar Delhi kan vliegen en tussendoor mijn drankjes zelf even moet gaan halen, kan ik daar geen probleem mee hebben. Goed voor de doorbloeding……..

Voor die € 100,00 kun je in India nog hele leuke dingen doen.

• Dick

Wij vliegen in september vanuit Brussel met Swiss voor 471 Euro en terug wel naar Amsterdam. Als het geen probleem voor je is om vanuit Brussel te vliegen moet je deze mogelijkheid ook eens bekijken. www.vliegtarieven.nl