airport tickey

• surya

Weet iemand of dit mogelijk en rendabel is?

Naar het vliegveld gaan in nederland of india en dan wachten tot er een plaatsje in een vlucht vrij is? Is dit goedkoper en is dit nog mogelijk? Heb alle tijd

alvast bedankt

ik zoek een goedkope manier om toch te kunnen gaan

• erik

Die zit er volgens mij nog wel, L-tur. Ze zijn niet bepaald goedkoop.

http://lijnvluchten.cheaptickets.nl Hier ben je denk ik goedkoper uit, met een beetje geluk.

• Anita

volgens mij hebben we het hier over lijnvluchten en dan werkt het niet zo! in 2005 had ik een klm retour delhi geboekt in mei, 680 euro (2 weken van te voren geboekt, 3 weken van tevoren was het nog 730 euro).

Ik keek een dag voor vertrek wat het zou kosten, het zou 3000 euro kosten voor een enkele reis.

en het aantal overgebleven plaatsen? het toestel was MEER DAN halfleeg. ik heb de hele weg gelegen…….

dat is dus geen reden dat ze er een aanbieding van maken, lijkt me.

je kunt beter goed de sites in de gaten houden, neem contact op met de al eerder hier genoemde touroperators, dan ben je beter geholpen dan op het vliegveld te gaan liggen, denk ik. succes!

• surya

ik hoorde dat als er dus plaatsen over zijn en je bent op het vliegveld je heel goedkoop mee kan, maar daar weten jullie niets van?

Ik heb het nietover van te voren boeken

bedankt voor de reacties

• MoMo

Heb er ook wel eens over geïnformeerd.. na enkele rumors!

Maar schijnt enkel om goodwill van de maatschappijen te gaan.

Of je moet contacten hebben.

Ze vliegen nog liever leeg dan dat ze de laatste stoelen nog ff slijten!

Maar de reden is dat anders niemand meer dure prijzen zou willen betalen.

• Anita

Ik denk dat het waar is wat MoMo zegt. Als het zo zou zijn dat de prijzen naar beneden gaan indien er geen boekingen zijn (halflege vluchten), dan zouden veel meer mensen gaan wachten……… en komen er nog minder boekingen.

Mijn KLM voorbeeld lijkt hetzelfde aan te tonen.