hehoi, ik moet eigenlijk helemaal niet naar india, maar naar Nepal. Nu heb ik een vlucht gevonden met overstap in Delhi. Kan ik dit doen zonder visum voor India (dan blijf ik toch op de luchthaven)..:-) dankje!
a ja dat klopt als je het zo wilt stellen hoor; vaag soms ook. Ik weet alleen dat weinig mij tegen kan houden komend weekend naar Nepal te gaan. Via India, vandaar post hier:-)
maar ik zou morgen ipb (indien plaats beschikbaar) met de klm vliegen en dan zou iemand anders visum voor mij geregeld hebben, maar ik weet net dat dit niet doorgaat (vluchten vol komende dagen)..
–> ander plan
–> morgen naar d-reizen
en ik wil dit maal voor wat extra wel met overstap in delhi door naar kathmandu; zou ideaal uitkomen als ik dan geen visum nodig heb; heb namelijk plek gevonden in vlucht die morgen 18 uur vertrekt en dan heb ik geen tijd visum te regelen..:p
Denk dat je weinig keus hebt dan op het vliegveld te blijven tot jouw vlucht naar Kathmandu vertrekt. Als je nu nog je visum voor India zou m oeen regelen, ben je een hele dag kwijt in Den Haag! Bovendien kost het visum voor India u € 65,= + je reis van en naar Den Haag en als je daar blijft wachten tot je je paspoort weer mag ophalen, ga je ook niet op een drogie zitten…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?