visum nodig bij overstap in India

• F(loris)

hehoi, ik moet eigenlijk helemaal niet naar india, maar naar Nepal. Nu heb ik een vlucht gevonden met overstap in Delhi. Kan ik dit doen zonder visum voor India (dan blijf ik toch op de luchthaven)..:-) dankje!

• roy

straks heb je een vraag voor reis naar Pakistaan.

ben je nu al in de war.

• Rob

Roy,

Floor is altijd wat wispilturig (hoe schrijf je dat?), zo vlak voor z'n vertrek naar India.

Rob

• F(loris)

a ja dat klopt als je het zo wilt stellen hoor; vaag soms ook. Ik weet alleen dat weinig mij tegen kan houden komend weekend naar Nepal te gaan. Via India, vandaar post hier:-)

maar ik zou morgen ipb (indien plaats beschikbaar) met de klm vliegen en dan zou iemand anders visum voor mij geregeld hebben, maar ik weet net dat dit niet doorgaat (vluchten vol komende dagen)..

–> ander plan

–> morgen naar d-reizen

en ik wil dit maal voor wat extra wel met overstap in delhi door naar kathmandu; zou ideaal uitkomen als ik dan geen visum nodig heb; heb namelijk plek gevonden in vlucht die morgen 18 uur vertrekt en dan heb ik geen tijd visum te regelen..:p

• erik

Zolang je op het vliegveld blijft kan dat zonder visum. Good luck!

• Shirley de Munnik

Denk dat je weinig keus hebt dan op het vliegveld te blijven tot jouw vlucht naar Kathmandu vertrekt. Als je nu nog je visum voor India zou m oeen regelen, ben je een hele dag kwijt in Den Haag! Bovendien kost het visum voor India u € 65,= + je reis van en naar Den Haag en als je daar blijft wachten tot je je paspoort weer mag ophalen, ga je ook niet op een drogie zitten… :)

• rasaih

ik moet oversappen bombai naar srilanka.moet ik overstap visum hebben?gaag snelmogelijk anwoord,thank u.

• Ineke M

Mis ik iets of is het de nieuwe mode om jaren oude topics te gebruiken voor nieuwe vragen???

Onlogisch en irritant.

Daarbij is dit ook nog eens een vraag waarvan je het antwoord overal kunt terug vinden/navragen

Ineke