Indiase keuken

• Kannadiga

Waarom gebeurt er niets op de prikbordpagina van de Indiase keuken?

Niemand interesse hoe je zelf thuis bijvoorbeeld idli's of dosa's kunt maken?

Vragen over de Zuid-Indiase keuken (Karnataka Zuidelijk of kustgebieden en Tamil Nadu) zal ik beantwoorden.

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=3217

• erik

Ik kende die pagina (ik geloof dat ik hem zelfs hier bekend maakte) maar wist niet dat er al een prikbord bij hoorde (wel dat er plannen waren). Interesse is er wel bij mij maar met een beetje googelen vind je alles wel op internet tegenwoordig…. Maar goed, ik zal er af en toe eens langs gaan.

• Kannadiga

Dat is zo. Op internet kun je alles vinden. Een receptenbank lijkt me onnodig.

Maar als je iets probeert en het mislukt. Waar ligt het aan.

Hoe moet je in een Nederlands klimaat rijst laten gisten? Voor dosa of idli.

Als er in een recept staat haldi, manjal of turmeric, weet je dat het in Nederland bekend staat onder de naam koenjit?

Hoe kun je typische Nederlandse groenten als spruitjes verwerken in sambhar of als kootu?

Zulke vragen.

• erik

Die rijst, dat klinkt interessant. Ik heb de vraag meteen maar gesteld op het andere bordje en die site bij mijn favorieten gezet, anders vergeet ik het weer om er te kijken.